iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPad Camera Connection Kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/61682-ipad-camera-connection-kit.html)

VisionRoy 16-06-10 09:39

iPad Camera Connection Kit
 
Ik lees hier op het forum enkele berichten van mensen die al een camera connection kit hebben voor hun iPad.

Nu ben ik hier ook al een tijd naar opzoek, want ik zou er graag voor ik op vakantie ga 1 hebben.

Zijn ze al ergens via een of andere manier in nederland te krijgen, of hebben jullie ze via het buitenland ?

Wie kan mij helpen ?
Of heeft iemand een kit liggen die hij toch niet zoveel gebruikt ?

Bhola 16-06-10 10:00

marktplaats ? ebay

freestyle4all 16-06-10 10:04

Ik sluit me hier bij aan. Heb hem ook graag voor de vakantie binnen.
Maar heb nog niet echt ergens iets (voor een normale prijs) kunnen vinden.

freestyle4all 16-06-10 10:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bhola (Bericht 465555)
marktplaats ? ebay

Ja, als je er 100 euro voor wilt geven wel ja... :)

Bhola 16-06-10 10:14

enigste optie tot nu toe die ik kan vinden dusja!;)

VisionRoy 16-06-10 10:40

Ik wil er best iets meer voor betalen...
Maar op ebay is het of duitsland of amerika. Dat heb ik nooit meer voor zaterdag in huis.
Ik ben te laat gaan zoeken via ebay. Ik dacht dat er op marktplaats nog wel wat zouden verschijnen, maar er staat er geen enkele.

Vandaar dat ik hier een oproep doe :)
Als je me kan helpen... hoor ik het heel graag.

Chingon 17-06-10 17:49

ben zelf ook op zoek, maar ze zijn zeeeer schaars. Ook in de VS zijn ze amper te verkrijgen. Apple Stores krijgen er soms mondjesmaat een paar binnen, maar ze zijn nog nergens standaard op voorraad.

cgovaard 17-06-10 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VisionRoy (Bericht 465577)
Ik wil er best iets meer voor betalen...
Maar op ebay is het of duitsland of amerika. Dat heb ik nooit meer voor zaterdag in huis.
Ik ben te laat gaan zoeken via ebay. Ik dacht dat er op marktplaats nog wel wat zouden verschijnen, maar er staat er geen enkele.

Vandaar dat ik hier een oproep doe :)
Als je me kan helpen... hoor ik het heel graag.

Ik heb zo'n kit liggen, woon in Sint Oedenrode en voor 40 euro mag je hem hebben...

Constant

KSH 17-06-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cgovaard (Bericht 466571)
Ik heb zo'n kit liggen, woon in Sint Oedenrode en voor 40 euro mag je hem hebben...

Constant

Check your pm aub ;)

Flatiner 20-06-10 21:48

Heeft er nog iemand 1 voor mij voor zaterdag ?

mvg

gebakkenzucht 22-06-10 22:10

Ik heb nog lopen zoeken op het internet maar heb nog niet veel kunnen vinden...
Heeft iemand een webshop gevonden of zelf nog op voorraad?

JPDeckers 23-06-10 20:52

Tja, eBay heeft er voldoende staan voor 55/60€, voor minder zal je echt nog even moeten wachten tot de voorraad weer op peil is.

copyfile 23-06-10 21:00

Het zelfde geld denk ik voor de ipad vga connection kit of niet ? Kan deze tot op heden ook nergens vinden ?!

arlin003 08-07-10 14:15

Was midden juni in Boston (US) en ben bij 4 applestores geweest, overal was de apple case en de camera connectionkit uitverkocht en levertijd was minimaal 6 weken. Ik zelf ga er eigenlijk vanuit dat deze items als de IPAD via de Nederlandse apple store te koop zijn, dan ook in Nederland voorradig zullen zijn. Zit er ook met smart op te wachten.

appleiphone 08-07-10 22:48

Zit nu in NYC! Apple store fifth Avenue heeft ze nog ;)

correctie!

Uitverkocht!!!

cgovaard 14-07-10 10:31

Ik heb hier nog steeds een connection kit liggen waar ik niets mee doe. Er hebben al mensen gereageerd en ook na een afspraak kwam degene hem niet ophalen.

Ik wil er 40 euro voor hebben en hij kan alleen opgehaald worden in Sint Oedenrode.

macleentje 14-07-10 11:56

lignie echt in de buurt nie... anders was ik wel langsgekomen... er zal toch wel iemand in de buurt zijn??

pagr 14-07-10 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cgovaard (Bericht 489001)
Ik heb hier nog steeds een connection kit liggen waar ik niets mee doe. Er hebben al mensen gereageerd en ook na een afspraak kwam degene hem niet ophalen.

Ik wil er 40 euro voor hebben en hij kan alleen opgehaald worden in Sint Oedenrode.

HI, ik heb wel interesse. Is het met 2 connectors? 1 voor usb en 1 voor sd?
Kan snel ophalen!

cgovaard 16-07-10 18:56

Ik ben hem kwijt...

Er zijn toch nog mensen die doen wat ze zeggen... Ik hoop dat pagr er veel plezier van heeft...

Giftsplaza 16-07-10 19:41

Hou mij ook nog aanbevolen voor een iPad connection Kit (max 60 Euro). Graag PM


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.