iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPad Camera Connection Kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/61682-ipad-camera-connection-kit.html)

netniet 27-07-10 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dirkkk (Bericht 500796)
Helaas is in zowel iPhoto en Aperture geen iPad te vinden! Iets in de systeem instellingen?

Probeer dit eens: iPhone, iPad, iPod touch: Disabling digital camera notification in Mac OS X

Peter_1 27-07-10 19:11

In de Nederlandse Apple store is de Camera Connection Kit nu te koop, 29 euro incl verzendkosten. Ik heb er vanmiddag eentje besteld, en net een mailtje ontvangen dat deze op 17 aug. naar mij wordt verzonden.

peebee01 27-07-10 23:28

Same here. Dan maar ff wachten ipv absurde prijzen op marktplaats

Peter_1 27-07-10 23:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door peebee01 (Bericht 501393)
Same here. Dan maar ff wachten ipv absurde prijzen op marktplaats

Die 3 weekjes komen we wel doorheen hoor, voor die prijs.......:D

Dennis_dude 28-07-10 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peter_1 (Bericht 500972)
In de Nederlandse Apple store is de Camera Connection Kit nu te koop, 29 euro incl verzendkosten. Ik heb er vanmiddag eentje besteld, en net een mailtje ontvangen dat deze op 17 aug. naar mij wordt verzonden.

same here, gisteravond ook eentje besteld, lekker makkelijk, geen verzendkosten (past waarschijnlijk gewoon door de brievenbus), dus over 3 weekjes zien we het wel. :)

Velonomika 28-07-10 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_dude (Bericht 501950)
same here, gisteravond ook eentje besteld, lekker makkelijk, geen verzendkosten (past waarschijnlijk gewoon door de brievenbus), dus over 3 weekjes zien we het wel. :)

Geen verzendingskosten? In de Belgische store zie ik 7.90 euro als verzendingskosten. Totaal van mijn mandje is 38.56 euro.

Dennis_dude 28-07-10 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Velonomika (Bericht 502100)
Geen verzendingskosten? In de Belgische store zie ik 7.90 euro als verzendingskosten. Totaal van mijn mandje is 38.56 euro.

Hier in Nederland geldt geen verzendkosten voor zowel de Camera Connection Kit als de Applecase. :)
Waarschijnlijk omdat het in een bubbeltjesenvelop past en daardoor met de gewone brievenpost verzonden kan worden.

Hans1908 28-07-10 14:58

Bedankt voor het melden, heb er ook eentje in bestelling gezet :-)

Peter_1 28-07-10 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1908 (Bericht 502506)
Bedankt voor het melden, heb er ook eentje in bestelling gezet :-)

Graag gedaan, daar zijn hier toch ook voor.....:)

Velonomika 29-07-10 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_dude (Bericht 502180)
Hier in Nederland geldt geen verzendkosten voor zowel de Camera Connection Kit als de Applecase. :)
Waarschijnlijk omdat het in een bubbeltjesenvelop past en daardoor met de gewone brievenpost verzonden kan worden.

Daarnet nog eens in de store gekeken en nu wordt de kit ook gratis in België geleverd. Bizar, maar des te beter.

etaoin 30-07-10 07:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_dude (Bericht 502180)
Hier in Nederland geldt geen verzendkosten voor zowel de Camera Connection Kit als de Applecase. :)
Waarschijnlijk omdat het in een bubbeltjesenvelop past en daardoor met de gewone brievenpost verzonden kan worden.

In ieder geval de case past gewoon door de brievenbus, maar hij komt evengoed gewoon aangetekend via UPS (kreeg hem gister binnen). Dus dat zonder verzendkosten is denk ik gewoon een actie, want het is geen goedkope TNT verzending.

netniet 30-07-10 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etaoin (Bericht 505785)
In ieder geval de case past gewoon door de brievenbus, maar hij komt evengoed gewoon aangetekend via UPS (kreeg hem gister binnen). Dus dat zonder verzendkosten is denk ik gewoon een actie, want het is geen goedkope TNT verzending.

De Camera connection kit past ook gewoon door de brievenbus.

tnz 30-07-10 17:04

Die iPad was relatief niet duur, maar ik vind deze add-ons wel erg prijzig. 30 euro voor een item dat misschien voor 10 cent wordt geproduceerd, vergelijkbaar met items die je bij elke PC winkel kunt kopen voor 5 euro, datzelfde geldt voor andere bekabelings producten van de iPad trouwens.

Denken jullie dat die prijzen nog omlaag gaan?

francebramie 30-07-10 17:33

Dat denk ik niet, maar er zullen wel alternatieven komen die veel goedkoper zullen zijn.

Denman1985 31-07-10 17:39

Zijn er al mensen die de ICCK hebben via de normale weg?
ik heb er 1 de 23ste besteld bij de Icentre in zaandam. maar die hebben nog steeds niets binnen gekregen.

gebakkenzucht 31-07-10 18:36

Was gister in de Apple store in new York , daar waren ze in overvloed aanwezig!
Heb er maar 3 gekocht voor vrienden en kennis...

francebramie 31-07-10 19:16

Dan zullen ze ook snel hier komen!

pascalletje 31-07-10 20:18

Ik heb er vandeweek 1tje via apple.nl besteld, en krijg net een mailtje dat ie verzonden is. Verwachte leverdatum: 3 Augustus.
Ben benieuwd :)

Hans1908 31-07-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 508480)
Ik heb er vandeweek 1tje via apple.nl besteld, en krijg net een mailtje dat ie verzonden is. Verwachte leverdatum: 3 Augustus.
Ben benieuwd :)

same here.

patrickhopman 31-07-10 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 508480)
Ik heb er vandeweek 1tje via apple.nl besteld, en krijg net een mailtje dat ie verzonden is. Verwachte leverdatum: 3 Augustus.
Ben benieuwd :)

ik ook^^ verwacht eig wel dat ie er maandag is, Apple zegt altijd dat het een dag later komt dan het eigenlijk komt.p


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:13.