iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   iPad Camera Connection Kit (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/61682-ipad-camera-connection-kit.html)

francebramie 03-08-10 21:08

Ik bestel hem ook na de zomer, zeker na wat ik hier lees!

Melbuuln 03-08-10 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 514382)
Ik bestel hem ook na de zomer, zeker na wat ik hier lees!

Je kan op de CCK met USB-aansluiting ook een kaartlezer aansluiten.
Kan zo mijn foto's van een CF-kaart/memorystick/microSD/enz importeren.

draude 03-08-10 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graf Zum Kotzen (Bericht 513077)
klinkt goed, maar ik krijg het niet voor elkaar. hoe doe ik dat?


Wat ik heb gedaan:

Jailbreak
iFile geïnstalleerd
Goodreader geinstalleerd

Misschien dat het niet met alle usb sticks werkt?

draude 03-08-10 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macleentje (Bericht 513314)
Kun je iFile en deze optie ook gewoon zonder jailbreak uitvoeren?

M.a.w. is het de cydia app waar jullie het over hebben of deze iphoneapp http://itunes.apple.com/us/app/ifiles/id336683524?mt=8



Het gaat hier echt om iFile wat via Cydia is te installeren.

draude 03-08-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GizMoby (Bericht 513505)
De postbode is schijnbaar bij mij aan de deur geweest maar vond mij niet thuis:

"Klant afwezig - neem contact op met de vervoerder voor een nieuwe afspraak"

So far het idee dat het in bubbeltjes enveloppe geleverd zou worden en door de brievenbus zou gaan.

Zodra ik vanavond thuis ben maar eens kijken wat we kunnen doen op het gebeid van bezorgafspraken; morgen ben ik immers weer op mijn werk.


Hier was het inderdaad in een envelop door de brievenbus gedaan.

jaha01 03-08-10 21:57

iPad Camera Connection Kit
 
Wanneer ik de connection kit aansluit op mijn fotocamera, krijg ik na ongeveer twee minuten de melding 'accessoire verbruikt teveel stroom' in beeld. Hij importeert de foto's wel gewoon. Weet iemand wat ik met deze melding moet?

psvu2 04-08-10 00:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaha01 (Bericht 514468)
Wanneer ik de connection kit aansluit op mijn fotocamera, krijg ik na ongeveer twee minuten de melding 'accessoire verbruikt teveel stroom' in beeld. Hij importeert de foto's wel gewoon. Weet iemand wat ik met deze melding moet?

Kun je weinig aan doen alleen opletten dat je camera genoeg vol zit, met sd kit duurt het een goeie 15 min om 3gb te importeren bij mij, en als ik aan de foto's komt crasht hij, verbruikt dus aardig wat vermogen van je iPad lijkt mij zo.

curmie 04-08-10 07:53

Hier de CCK ook binnen, netjes...27 juli besteld via Apple en op 3 augustus geleverd.
Verwachte levertijd was 2 tot 3 weken...is dus maar 1 week geweest. Ik was niet thuis bij levering maar de envelop is netjes door de brievenbus geduwd.
Het lijkt er dus inderdaad op dat Apple voorraad heeft....

gn!uz 04-08-10 08:08

Ik heb er eergisteren een besteld en die werd de volgende dag direct verzonden.. Wordt vandaag afgeleverd door UPS.

curmie 04-08-10 08:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gn!uz (Bericht 514747)
Ik heb er eergisteren een besteld en die werd de volgende dag direct verzonden.. Wordt vandaag afgeleverd door UPS.

Kijk dat is nog sneller!! Apple heeft dus inderdaad voorraad!!

doSet 04-08-10 08:43

Bij mij hetzelfde. Eergisteren besteld en vandaag geleverd! Valt niet tegen aangezien ze bij machouse vertelde dat er een leveringsprobleem is en dat het zeker 8 weken zou duren...

Dennis_dude 04-08-10 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door curmie (Bericht 514735)
Hier de CCK ook binnen.... Ik was niet thuis bij levering maar de envelop is netjes door de brievenbus geduwd.

Vreemd, is hij door UPS bezorgd?, ik was zelf ook niet thuis, het enige in mijn brievenbus was de infonotice met de mededeling dat hij morgen weer komt. :confused:

Racingboy 04-08-10 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gn!uz (Bericht 514747)
Ik heb er eergisteren een besteld en die werd de volgende dag direct verzonden.. Wordt vandaag afgeleverd door UPS.


Heb je dan gekozen voor de betalende verzending?

Racingboy 04-08-10 10:14

Net bevestiging gehad. Maandag besteld en is vandaag via de post toegekomen.

Dennis_dude 04-08-10 10:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 514877)
Heb je dan gekozen voor de betalende verzending?

verzending was gratis.

Racingboy 04-08-10 10:24

Omdat je kan kiezen tussen een verzending per koerier en per gewone post.

iScorpio 04-08-10 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_dude (Bericht 514784)
Vreemd, is hij door UPS bezorgd?, ik was zelf ook niet thuis, het enige in mijn brievenbus was de infonotice met de mededeling dat hij morgen weer komt. :confused:

Hier hetzelfde. Alleen was ik wel thuis maar stond ik onder de douche. UPS kwam wel erg vroeg langs ;) Morgen poging 2 :)

Dennis_dude 04-08-10 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy (Bericht 514915)
Omdat je kan kiezen tussen een verzending per koerier en per gewone post.

Die optie heb ik niet gehad, waarschijnlijk omdat ik via de Applestore Nederland hebt besteld.

macfreaker 04-08-10 11:24

Ik heb deze gisteren besteld en een mail gekregen dat die pas op 24/8 verstuurd wordt.
Ik vindt het raar.

Racingboy 04-08-10 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker (Bericht 515046)
Ik heb deze gisteren besteld en een mail gekregen dat die pas op 24/8 verstuurd wordt.
Ik vindt het raar.

geduld is een mooie deugd :) Als het goed is krijg je namiddag een mailtje dat hij verzonden is en dat hij vrijdag of begin volgende week afgeleverd wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:57.