iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Camera connection kit alternatief (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/69403-camera-connection-kit-alternatief.html)

thomth 22-08-10 11:16

Camera connection kit alternatief
 
Zijn er alternatieven voor camera connection kit? Ik vind de orginele nogal duur, dus zoek ik een alternatief van bijv. Belkin of Griffin of merkloos.

francebramie 22-08-10 12:10

Ik ben ook op zoek naar een CCK alternatief. Merkloos uit China ofzo... Ik ben ze nog niet tegen gekomen, via Ebay wel eentje gezien met USB én SD in 1. Dan word het weer te groot en de prijs was hetzelfde volgens mij.

OmegaII 22-08-10 20:19

Er is 1 alternatief zover ik weet
iPad Camera Connection Kit Knockoff Goes 2-in-1 » M.I.C Gadget

Maar heb hier nog geen winkel gevonden. Op Dealextreme staat hij blijkbaar nog niet.

TheM@x 06-09-10 19:00

Ik heb deze net binnen, werkt perfect. USB en SD card in één connector. Met Ifile kan je er ook bij komen en gewoon foto's en filmpjes opstarten.
Op zich dus geen reden om een 64Gb versie voor te kopen. Ik heb de 16gb en kan dus nu uitbreiden middels SD of Stick.

OmegaII 06-09-10 19:13

Vermelding van de winkel waar je hem gekocht hebt zou tof zijn ;)

TheM@x 06-09-10 19:21

Ik koop maar via één site, eBay.

kimvb 06-09-10 20:13

jongens als je ze koopt in de apple store betaal je ook maar 29 euro hier in belgie dus snap niet waarom je da te duur vind ?

hummel 06-09-10 20:20

ik denk nie dat ge rechtstreeks uwe muziek van die sdkaart kunt afspelen ofwel?

Peter_1 06-09-10 21:18

Dubbel gepost, site was erg traag....

Peter_1 06-09-10 21:20

2-in-1 lijkt me wel makkelijker. Had Apple zelf ook kunnen verzinnen, lijkt me.

Staat trouwens los van of je nu 64 of minder Gb nodig hebt. Het is geen geheugen-uitbreiding.

-wtf- 07-09-10 09:15

Bij deze webshop in china zijn ze ook te bestellen die twee in 1
2 in 1 Camera Connection Kit + SD Card Reader for iPad

Shop is te vertrouwen heb er al een hoes besteld

Redchilly 14-08-11 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 554592)
ik denk nie dat ge rechtstreeks uwe muziek van die sdkaart kunt afspelen ofwel?

Yep, met iFile (Jailbreak) kan dat dus wel.
Niet iedere USB stick werkt, maar je kunt gewoon muziek, films of foto's rechtstreeks afspelen.

HereIsTom 15-08-11 00:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -wtf- (Bericht 554787)
Bij deze webshop in china zijn ze ook te bestellen die twee in 1
2 in 1 Camera Connection Kit + SD Card Reader for iPad

Shop is te vertrouwen heb er al een hoes besteld

Maar wat is hier nu beter aan dan de originele Camera Connection kit van Apple?

denbear 18-01-12 13:37

Camera Connection Kit + Card Reader for iPad/iPad 2 - Free Shipping - DealExtreme

Via bovenstaande website kun je een generic CCK bestellen, waarbij de USB aansluiting en het SD slot in één adapter zijn verwerkt. Enige nadeel is alleen dat wanneer je een case gebruikt voor je iPad, er een kans bestaat dat je de case los moet halen voordat je de adapter kunt aansluiten omdat deze breder is dan normaal. Dat zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom de originele adapter in tweevoud wordt geleverd (USB/SD).

denman80 02-02-12 06:27

Ik heb ook een imitatie kit voor €6,- die werkt primas.

Ik heb alleen het probleem dat alle geimprteerde foto's niet zo makkelijk te verwijderen zijn van de Ipad. Nadat ik ze geimprteerd heb verplaats ik de foto's in albums. Als ik dat gedaan heb wil ik de geimporteerde verwijderen maar dan krijg ik de melding dat deze uit alle albums word verwijderd.
Dat is niet de bedoeling. Wel raar. Of overal wissen of nergens?
Krijg ik zo niet onodig de foto's er dubbel op? Fotostream, geimporteerde foto's en album?

freestyle4all 02-02-12 08:00

Ik heb er nog één liggen.
Mail me maar als iemand interesse heeft.

denman80 03-02-12 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denman80 (Bericht 767739)
Ik heb ook een imitatie kit voor €6,- die werkt primas.

Ik heb alleen het probleem dat alle geimprteerde foto's niet zo makkelijk te verwijderen zijn van de Ipad. Nadat ik ze geimprteerd heb verplaats ik de foto's in albums. Als ik dat gedaan heb wil ik de geimporteerde verwijderen maar dan krijg ik de melding dat deze uit alle albums word verwijderd.
Dat is niet de bedoeling. Wel raar. Of overal wissen of nergens?
Krijg ik zo niet onodig de foto's er dubbel op? Fotostream, geimporteerde foto's en album?


Niemand een idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:50.