Camera connection kit alternatief discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er alternatieven voor camera connection kit? Ik vind de orginele nogal duur, dus zoek ik een alternatief van bijv. Belkin of Griffin of merkloos....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera connection kit alternatief
Zijn er alternatieven voor camera connection kit? Ik vind de orginele nogal duur, dus zoek ik een alternatief van bijv. Belkin of Griffin of merkloos.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ben ook op zoek naar een CCK alternatief. Merkloos uit China ofzo... Ik ben ze nog niet tegen gekomen, via Ebay wel eentje gezien met USB én SD in 1. Dan word het weer te groot en de prijs was hetzelfde volgens mij.
|
|||
|
|||
Er is 1 alternatief zover ik weet
iPad Camera Connection Kit Knockoff Goes 2-in-1 » M.I.C Gadget Maar heb hier nog geen winkel gevonden. Op Dealextreme staat hij blijkbaar nog niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb deze net binnen, werkt perfect. USB en SD card in één connector. Met Ifile kan je er ook bij komen en gewoon foto's en filmpjes opstarten.
Op zich dus geen reden om een 64Gb versie voor te kopen. Ik heb de 16gb en kan dus nu uitbreiden middels SD of Stick. Laatst gewijzigd door TheM@x; 06-09-10 om 20:12. |
|
|||
|
|||
Vermelding van de winkel waar je hem gekocht hebt zou tof zijn
|
|
|||
|
|||
Ik koop maar via één site, eBay.
|
|
||||
|
||||
jongens als je ze koopt in de apple store betaal je ook maar 29 euro hier in belgie dus snap niet waarom je da te duur vind ?
|
|
|||
|
|||
ik denk nie dat ge rechtstreeks uwe muziek van die sdkaart kunt afspelen ofwel?
|
|
||||
|
||||
Dubbel gepost, site was erg traag....
Laatst gewijzigd door Peter_1; 06-09-10 om 22:21. |
|
||||
|
||||
2-in-1 lijkt me wel makkelijker. Had Apple zelf ook kunnen verzinnen, lijkt me.
Staat trouwens los van of je nu 64 of minder Gb nodig hebt. Het is geen geheugen-uitbreiding. |
|
|||
|
|||
Bij deze webshop in china zijn ze ook te bestellen die twee in 1
2 in 1 Camera Connection Kit + SD Card Reader for iPad Shop is te vertrouwen heb er al een hoes besteld |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Camera Connection Kit + Card Reader for iPad/iPad 2 - Free Shipping - DealExtreme
Via bovenstaande website kun je een generic CCK bestellen, waarbij de USB aansluiting en het SD slot in één adapter zijn verwerkt. Enige nadeel is alleen dat wanneer je een case gebruikt voor je iPad, er een kans bestaat dat je de case los moet halen voordat je de adapter kunt aansluiten omdat deze breder is dan normaal. Dat zou ook wel eens de reden kunnen zijn waarom de originele adapter in tweevoud wordt geleverd (USB/SD). |
|
|||
|
|||
Ik heb ook een imitatie kit voor €6,- die werkt primas.
Ik heb alleen het probleem dat alle geimprteerde foto's niet zo makkelijk te verwijderen zijn van de Ipad. Nadat ik ze geimprteerd heb verplaats ik de foto's in albums. Als ik dat gedaan heb wil ik de geimporteerde verwijderen maar dan krijg ik de melding dat deze uit alle albums word verwijderd. Dat is niet de bedoeling. Wel raar. Of overal wissen of nergens? Krijg ik zo niet onodig de foto's er dubbel op? Fotostream, geimporteerde foto's en album? |
|
|||
|
|||
Ik heb er nog één liggen.
Mail me maar als iemand interesse heeft. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Niemand een idee? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Camera connection kit voor iPhone | joepmeeuwissen | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 18-01-12 20:20 |
Vraagje over de Camera Connection Kit. | MrDee | iPad accessoires en onderdelen | 4 | 12-05-11 13:38 |
Camera Connection Kit en randapparatuur | BarB | iPad accessoires en onderdelen | 15 | 06-03-11 22:38 |
iPad Camera Connection Kit | VisionRoy | iPad accessoires en onderdelen | 216 | 15-10-10 09:39 |
camera connection kit | waltapple | iPad accessoires en onderdelen | 35 | 23-07-10 14:24 |
|
|