iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad accessoires en onderdelen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/)
-   -   Externe bleutooth sateliet onvanger (gps) (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f126/ipad-accessoires-onderdelen/90536-externe-bleutooth-sateliet-onvanger-gps.html)

Gustf 07-05-11 17:00

Externe bleutooth sateliet onvanger (gps)
 
Heeft er iemand een BT ontvanger proberen te pairen met de ipad, zodat je deze zou kunnen gebruiken als navigator.

Macaap 08-05-11 09:49

Als je wilt navigeren met je iPad, waarom koop je dan geen 3G. Voor de kosten vd ontvanger koop je het verschil. Hoef je ook niet elke keer te koppelen.

Gustf 08-05-11 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macaap (Bericht 671562)
Als je wilt navigeren met je iPad, waarom koop je dan geen 3G. Voor de kosten vd ontvanger koop je het verschil. Hoef je ook niet elke keer te koppelen.

Bedankt voor je antwoord. Maar ik heb nu eenmaal de Wi-Fi en wist niet dat op de 3g gps zat.

Macaap 08-05-11 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gustf (Bericht 671574)
Bedankt voor je antwoord. Maar ik heb nu eenmaal de Wi-Fi en wist niet dat op de 3g gps zat.

Wist niet dat je de iPad al in bezit had. Dan kun je hier even kijken: http://computer.marktplaza.nl/gps/GNS-5870-MFi-Bluetooth-GPS-ontvanger-voor-iPhone-iPad-iPod-14265845.htm gehoord dat die goed werkt. Zijn vast meerdere mogelijkheden/ merken.

Gustf 08-05-11 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macaap (Bericht 671576)
Wist niet dat je de iPad al in bezit had. Dan kun je hier even kijken: GNS 5870 MFi Bluetooth GPS ontvanger voor iPhone/ iPad/ iPod gehoord dat die goed werkt. Zijn vast meerdere mogelijkheden/ merken.

En werkt die zonder te jailbreaken ? Ik heb hier nl een gps muis maar die kan ik niet pairen

Macaap 08-05-11 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gustf (Bericht 671617)
En werkt die zonder te jailbreaken ? Ik heb hier nl een gps muis maar die kan ik niet pairen

Ja. En gps muis.. USB of bluetooth? Merk, waarschijnlijk niet compatibel met iPad.

Gustf 09-05-11 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macaap (Bericht 671794)
Ja. En gps muis.. USB of bluetooth? Merk, waarschijnlijk niet compatibel met iPad.

Het is een bluetooth van het merk ambicom model: BT-gps

Gryta1 09-05-11 10:54

Is je iPad al ge-jailbreaked? Zoja dan kan je via Cydia de app "BTStack"voor plm. € 3.00 aanschaffen en installeren.
Deze app zorgt ervoor dat je externe GPS-Muis (in mijn geval een Adapt AD-350) herkend wordt en werkt totnutoe perfect met alle navigatie-apps die ik gevonden heb.
Hij herkent ook mijn Nokia N73 telefoon maar heb het nog niet op mijn telefoon uitgetest.
Succes,

Gryta

Gustf 09-05-11 11:08

Ik heb de Ipad2 met versie 4.3.3 daar is nog geen jailbreak voor. Ik vind dat jailbreaken ook een beetje gevaarlijk.

Gryta1 11-05-11 10:40

Hi,

Ook voor de 4.3.3 Firmware is een jailbreaker. Ik heb afgelopen zaterdag (7 mei dus) mijn Wi-Fi 32GB iPad ge-update naar 4.3.3 en daarna gejailbreaked zonder verdere problemen. Je moet echter wel secuur werken en als het goed is kan je altijd terug naar de laatste originele firmware versie (dus in jouw geval 4.3.3)

Sorry maar zag telaat dat je een iPad2 hebt en daar is idd nog geen JB voor.

Gustf 11-05-11 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gryta1 (Bericht 672582)
Hi,

Ook voor de 4.3.3 Firmware is een jailbreaker. Ik heb afgelopen zaterdag (7 mei dus) mijn Wi-Fi 32GB iPad ge-update naar 4.3.3 en daarna gejailbreaked zonder verdere problemen. Je moet echter wel secuur werken en als het goed is kan je altijd terug naar de laatste originele firmware versie (dus in jouw geval 4.3.3)

Sorry maar zag telaat dat je een iPad2 hebt en daar is idd nog geen JB voor.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

Barrynouwens 03-06-11 14:07

Hallo,

Ik heb een iPad 1 16gb met Wi-Fi en heb btstack gps gekocht maar kan deze niet koppelen met mijn htc desire. Als ik btstack open zie ik wel mijn telefoon in het rijtje staan maar als ik erop klik blijft er staan connecting. Bluetooth en gps staan aan op de desire. Iemand een idee ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:31.