Apple Wireless Keyboard Azerty discussie in iPad accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) [B]Apple Wireless Keyboard Azerty zou bovenstaande willen aanschaffen voor mijn ipad2 werk nog met windows op laptop zou ik die daar ook op kunnen gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple Wireless Keyboard Azerty
[B]Apple Wireless Keyboard Azerty
zou bovenstaande willen aanschaffen voor mijn ipad2 werk nog met windows op laptop zou ik die daar ook op kunnen gebruiken of op andere win. pc dank bij voorbaat |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yep, in principe werkt het Apple Wireless Keyboard ook op een PC met Bluetooth.
Maar alleen maar in principe, want het AWK heeft OS X functietoetsen waar Windows niets kan mee aanvangen (tenzij je in staat bent om een KB profile te schrijven en dat in de registry te plaatsten). |
|
|||
|
|||
bedankt
in de toekomst wordt toch alles apple hier , maar laptop werkt nog prima
heb dus nog tijd vandaar . bedankt voor de toelichting |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple wireless toetsenbord | mar1970 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 22-06-11 17:43 |
RR2HD en gameloft games met wireless keyboard komt er mogelijk aan. | Aitvaras | iPad Games | 0 | 06-06-11 12:39 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
wat zou dat mooi zijn apple wireless keyboard | m-jay | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 30-07-09 17:15 |
|
|