Perongeluk Update naar 4.3.5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer en hopelijk expert, Ik heb vandaag een nieuwe Ipad 2 (3G) gekocht. Ik denk laat ik hem eerst maar eens even gaan updaten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Perongeluk Update naar 4.3.5
Beste lezer en hopelijk expert,
Ik heb vandaag een nieuwe Ipad 2 (3G) gekocht. Ik denk laat ik hem eerst maar eens even gaan updaten dan kan ik er mee aan de gang. Echter kwam ik er daar na achter dat ik voor een jailbreak geen gebruik kan maken van 4.3.5 Dikke bende.... Ik denk laat ik een herstel doen naar de software versie die er bij geleverd zat via Itunes. Helaas lukte dit ook niet... Heeft er iemand een idee hoe ik hem dan wel kan Jailbreaken dan wel kan downgraden naar een sw versie waar dit wel op kan? Alvast heel erg bedankt!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je de zoekfunctie (goed) had gebruikt wist je dat je SHSH blobs nodig hebt.
En die heb je niet... Helaas!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
als we hierop antwoorden, stel je automatisch weer en vraag, ga je eens inlzen in de wiki en op het forum, en heb je daarna nog vragen, stel ze gerust!
zoek op blobs, shsh, upgrade, downgrade, tinyumbrella. succes.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Restore mode blijft hangen na perongeluk update 2.0.1 | derper | iPhone algemeen | 2 | 12-08-08 21:11 |
iphone 1.1.4 perongeluk geupdate naar 2.0.1 | cloon | Archief | 1 | 11-08-08 13:47 |
Perongeluk geupgrade naar 2.0 | Gilles | Archief | 3 | 08-08-08 10:58 |
iPhone 3G: na perongeluk update 2.0 weer simlock | twentuh9 | Unlock | 5 | 04-08-08 11:16 |
Perongeluk geupdate naar 1.1.1... | Willempieee | Unlock [archief] | 18 | 17-11-07 18:38 |
|
|