//

Ipad, Spotify en audiokwaliteit

Ipad, Spotify en audiokwaliteit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo trotse Ipad bezitters, Zelf ook aan het kijken of de Ipad iets voor mij is. Mijn vraag gaat over audiostreamen en de Ipad. Voorheen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-11, 19:30
Tinus3737 Tinus3737 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Smile Ipad, Spotify en audiokwaliteit

Hallo trotse Ipad bezitters,

Zelf ook aan het kijken of de Ipad iets voor mij is. Mijn vraag gaat over audiostreamen en de Ipad.

Voorheen heb ik een Ipod gehad welke analoog uitstuurt naar je stereoset (Ipod naar hdmi is niet mogelijk), kwaliteit was onder de maat, ding dus verkocht.

Spotify stuur ik nu uit via kwaliteitsgeluidskaart via SPDIF op 2 kanaals, 24 bits, 96000 HZ.

Wat voor mij geweldig zou zijn is om een Ipad naast je stereoset te plaatsen, Spotify installeren en dan te gaan streamen via de Ipad.

Nu is mijn vraag of een Ipad ook op minimaal dezelfde getallen uit kan sturen of dat meneer Steve (rip) hier helemaal niet aan gedacht heeft en op hetzelfde analoge niveau audio uitstuurt als de Ipod doet.

Extra info, je kan een Ipad via een bepaalde kabel omschakelen van Ipad aansluiting naar hdmi, deze kan je dan in je steroset steken op een hdmi ingang. Of is deze kabel alleen voor video???

Ik ben benieuwd welke knappe kop mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Tinus
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Spotify P3GSIppe iPhone Apps 38 29-07-11 13:59
Spotify app voor de iPad awdehaan Archief 5 12-12-10 23:35
Spotify premium jetje63 iPhone Apps 2 17-09-10 14:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.