//

AirPlay is weg?

AirPlay is weg? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple heeft een prachtige aankondiging gedaan met iOS 5 en zijn AirPlay functionaliteit, maar na het installeren van iOS 5 is de functie AirPlay volledig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-10-11, 19:45
JeanLuch JeanLuch is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard AirPlay is weg?

Apple heeft een prachtige aankondiging gedaan met iOS 5 en zijn AirPlay functionaliteit, maar na het installeren van iOS 5 is de functie AirPlay volledig verdwenen. Het logo van AirPlay is zowel in instellingen als in foto's, video's, etc. nergens te vinden.

Heeft iemand hetzelfde probleem of een oplossing?

ps: de functie, melding op locatie (bij herinneringen), staat er ook niet? Alleen melding op datum.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-11, 14:05
Dellixify Dellixify is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard AirPlay weg

Bij mij ook geen AirPlay meer...kan niet meer naar mijn airport express streamen. Ook kan ik mijn Mac mini niet meer bedienen met Remote. iTunes geeft niets aan bij apparaten. kan mijn code om te koppelen nergens invoeren.
Nog nooit gehad!
Zowel iPhone als iPad geven het zelfde probleem.
Heeft iemand dit ook en wellicht een oplossing?

grtz,D
  #3  
Oud 16-10-11, 16:35
madcrow madcrow is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dellixify Bekijk bericht
Bij mij ook geen AirPlay meer...kan niet meer naar mijn airport express streamen. Ook kan ik mijn Mac mini niet meer bedienen met Remote. iTunes geeft niets aan bij apparaten. kan mijn code om te koppelen nergens invoeren.
Nog nooit gehad!
Zowel iPhone als iPad geven het zelfde probleem.
Heeft iemand dit ook en wellicht een oplossing?

grtz,D
Hier hetzelfde, ben uiteindelijk niet zo blij met de IOS 5 update. Er bestaat wel een mirror via dubbel klik op de functie toets en dan naar rechts sliden daar kun je airplay opgeven. Echter voorheen werkte het ook met uitzendinggemist en dat werkt nu niet meer. Ik krijg de melding an error occurred...

Erg irritant dit. Meer mensen met dit probleem?
  #4  
Oud 17-10-11, 16:35
madcrow madcrow is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

De applicatie uitzendinggemist werkt nog wel, echter wel half, namelijk als je je ipad uitzet stopt de airplay er mee, was voorheen niet zo. De website beta.uitzendinggemist.nl werkt nog steeds niet.

Vanavond maar eens kijken of we terug kunnen naar een oudere firmware.
  #5  
Oud 25-10-11, 10:56
vhartong vhartong is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 11
Standaard

Het kan ook zijn dat de firmware op de Airport Express niet meer up to date is. Deze moet namelijk ook af en toe geüpdatet worden!

Verder heb ik zelf de ervaring dat als Airplay het even niet doet, dan ga ik uit het programma. Met een dubbelklik de takenlijst en door je vinger iets langer op het programma te houden, sluit ik het programma af.
Dan start je het programma opnieuw op en dan pakt ie 'm meestal weer...

Als dit laatste niet werkt, moet je toch eens kijken naar de versie die op de Airtport Express staat.
  #6  
Oud 25-10-11, 10:58
madcrow madcrow is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vhartong Bekijk bericht
Het kan ook zijn dat de firmware op de Airport Express niet meer up to date is. Deze moet namelijk ook af en toe geüpdatet worden!

Verder heb ik zelf de ervaring dat als Airplay het even niet doet, dan ga ik uit het programma. Met een dubbelklik de takenlijst en door je vinger iets langer op het programma te houden, sluit ik het programma af.
Dan start je het programma opnieuw op en dan pakt ie 'm meestal weer...

Als dit laatste niet werkt, moet je toch eens kijken naar de versie die op de Airtport Express staat.
Daar ligt het zeker niet want die heb ik niet . En we zijn er al uit, het ligt aan de website van uitzendinggemist. Men is aan het kijken voor een oplossing.
  #7  
Oud 30-10-11, 09:40
gurpo gurpo is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Locatie: Vlaardingen
Berichten: 18
Standaard Airplay display

Hallo,

Ga vandaag de apple tv halen, maar is het mogenlijk als je
Bv uitzending gemist kijkt op je tv, dat het schermdisplay van de ipad
Op zwart gaat ivm energie besparen?
  #8  
Oud 30-10-11, 10:18
d.hoff's schermafbeelding
d.hoff d.hoff is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: beuningen
Berichten: 33
Stuur een bericht via MSN naar d.hoff
Standaard

Of het ligt aan mij .... Maar hier werkt nog alles AirPlay via airport express en apple tv .... Foto's video's en muziek straemen hier geen probleem
__________________
Mac mini, iPad2, iPhone 4s, Apple tv 2
  #9  
Oud 30-10-11, 10:20
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d.hoff Bekijk bericht
Of het ligt aan mij .... Maar hier werkt nog alles AirPlay via airport express en apple tv .... Foto's video's en muziek straemen hier geen probleem
Neen, ligt niet aan U.
Hier werkt ook alles perfect.
  #10  
Oud 30-10-11, 14:26
madcrow madcrow is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gurpo Bekijk bericht
Hallo,

Ga vandaag de apple tv halen, maar is het mogenlijk als je
Bv uitzending gemist kijkt op je tv, dat het schermdisplay van de ipad
Op zwart gaat ivm energie besparen?
Zolang je de ipad maar niet gaat updaten naar de nieuwe versie kan het. Veel gebruikers ervaren problemen met de nieuwe IOS. (ook ik). Voorheen kon ik idd altijd uitzendinggemist streamen (kan nu nog wel via de app) en kon ik de ipad ok uitdoen dat kan nu niet meer.

Succes

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30 oktober 2011 om 14:30 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Bekijk bericht
Neen, ligt niet aan U.
Hier werkt ook alles perfect.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door d.hoff Bekijk bericht
Of het ligt aan mij .... Maar hier werkt nog alles AirPlay via airport express en apple tv .... Foto's video's en muziek straemen hier geen probleem
Interessant dus even voor de goede orde:

Jullie hebben de apple tv en ipad naar de nieuwste versies geupgrade. Hiermee kunnen jullie op de website beta.uitzendinggemist.nl prima uitzendingen kijken en streamen naar je tv? En via de app kunnen jullie ook streamen (Dat kan ik ook) maar dan ook je ipad uitdoen zonder dat de uitzending stopt en je password lock staat aan. Voor het laatste kan ik niet kiezen omdat mijn exchange server verreist dat ik een passwork lock heb.

Vreemde is namelijk dat uitzendinggemist heeft aangegeven dat het niet meer werkt met de nieuwste OS en dat ze opzoek zijn naar een oplossing, dus als het bij jullie wel werkt is dit fantastisch nieuws en zal men moeten kijken waarom het bij jullie wel werkt en de rest van de mensen niet.

Benieuwd.
  #11  
Oud 30-10-11, 17:18
dannyro dannyro is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 182
Standaard

Ik had het niet over uitzending gemist. Maar wel over Airplay en ATV. Ik stream zonder problemen de content van mijn Mac naar men ATV. Zodus er is niets veranderd tov voor de updates.

TS zijn beginpost was wel Airplay is weg!!
  #12  
Oud 30-10-11, 17:39
madcrow madcrow is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannyro Bekijk bericht
Ik had het niet over uitzending gemist. Maar wel over Airplay en ATV. Ik stream zonder problemen de content van mijn Mac naar men ATV. Zodus er is niets veranderd tov voor de updates.

TS zijn beginpost was wel Airplay is weg!!
dat dacht ik al... de discussie die in de rest van het topic is ontstaan gaat over Uitzendinggemist vandaar ;-)

Gelukkig dat er dus geen verschillen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
AirPlay played iPhone algemeen 61 16-07-11 02:12
Windows: Airplay mexxer iTunes 7 03-05-11 19:01
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets Atheos iTunes 2 09-12-09 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:13.