Podcast in IOS-5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren IOS-5 in m'n Ipad 1 geinstalleerd Nu heb ik een vraag over het afspelen van podcast op dit systeem. In IOS-4 kon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcast in IOS-5
Ik heb gisteren IOS-5 in m'n Ipad 1 geinstalleerd
Nu heb ik een vraag over het afspelen van podcast op dit systeem. In IOS-4 kon men zeer eenvoudig controleren of er een nieuwe update van je podcast beschikbaar was in Itunes. Schijnbaar is dit nu niet meer mogelijk in IOS-5. Je moet nu weer terug naar Itunes en daar weer naar de desbetreffende podcast zoeken om te kijken of er een update is. Weet iemand hoe dit zit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe ging dat dan precies? Ik moest in iOS 4 ook altijd handmatig vanuit de iPod.app op 'zoek meer afleveringen' klikken -> werd dan naar iTunes doorgestuurd, om (zelf) te checken of er nieuwe Podcasts beschikbaar waren.
|
|
|||
|
|||
In IOS 4 had je inderdaad op "zoeken naar updates" klikken.
Dat bevond zich dan onder de laatste podcast die je had gedownload. Zo ver ik kan zien is het nu zo met IOS-5 dat je die mogelijkheid er helemaal niet meer is. Ik kan het in iedergeval niet vinden. Nu moet je apart Itunes openen, podcast openen, de desbetreffende podcast zoeken en als je het gevonden hebt kijken of er nog een nieuwe versie te vinden is. Mijn vraag is of in IOS-5 niet net zo eenvoudig kan als in IOS-4.Bij IOS-4 vergt het maar 2 handelingen. Als dat niet kan vind ik dat wel een achteruitgang. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Podcast maken | Jeefff | iTunes | 0 | 29-12-10 12:38 |
Windows: Podcast | sjoeii | iTunes | 0 | 30-05-09 08:52 |
Windows: podcast | teunis | iTunes | 3 | 17-02-08 11:49 |
Muziek: podcast | teunis | Muziek, foto & video | 0 | 11-11-07 20:43 |
|
|