Sync Delete mail ziggo discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een Ipad 2 aangeschaft en heb hier mijn Ziggo email op geïnstalleerd dit werkt prima. Ik zit echter met het volgende, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sync Delete mail ziggo
Ik heb net een Ipad 2 aangeschaft en heb hier mijn Ziggo email op geïnstalleerd dit werkt prima.
Ik zit echter met het volgende, als ik de mail heb opgehaald met mijn ipad en ik verwijder de mail van de mail-server handmatig, dan blijft de mail wel in mijn ipad staan en moet ik die nog eens handmatig verwijderen. Hoe kan ik mijn inbox laten synchroniseren, zodat automatisch de mail wordt gehaald maar ook wordt verwijderd als deze van de mailserver is verwijderd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 18-10-11 om 19:58. Reden: taelvauten |
|
|||
|
|||
Jammer, maar bedankt voor de info
|
|
|||
|
|||
Wanneer je nu een gratis google account maakt en je importeert je ziggo account daarin, dan synct google via exchange alles naadloos. Google helpt je ook nog eens met blokkeren van spam.
|
|
|||
|
|||
Wanner je nu je gratis iCloud mail gebruikt en je Ziggo mail forward naar je iCloud e-mail adres heb je dat gegoegel niet nodig
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je hier ook een oplossing voor? |
|
|||
|
|||
Je kan een "Send Only" account aanmaken. Maak een Ziggo account aan met de juiste POP3 en SMTP servers en zet mail ontvangen op manueel.
Er gaat immers geen mail meer binnenkomen via dit account want dat gaat nu vie iCloud, maar je kan het account (SMTP-server) wel gebruiken om mail te verzenden of te gebruiken bij een reply. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
E-mail instellingen Ziggo | lyndon | iPhone algemeen | 147 | 24-12-14 17:13 |
Ziggo uitgaande mail | schrijfmap | iPhone algemeen | 0 | 21-07-11 12:13 |
E-mail Ziggo | Ad1965 | iPhone algemeen | 0 | 17-01-11 17:04 |
delete mail iphone, behouden op Gmail server | bpow | iPhone algemeen | 1 | 24-08-10 11:01 |
|
|