Ipad 2 tijd doet raar discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik mijn ipad 2 aansluit aan mn laptop en itunes open maak, dan verandert hij van tijd. Als ik het dan eraf haal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 tijd doet raar
Hallo,
Als ik mijn ipad 2 aansluit aan mn laptop en itunes open maak, dan verandert hij van tijd. Als ik het dan eraf haal en de tijd weer goed zet (handmatig) en ik het weer aansluit dan verandert hij gewoon weer! En de tijdzone staat gewoon op Amsterdam. Help aub, het is niet noodzakelijk, maar het is wel irritant. Bijvoorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand een antwoor hierop?
|
|
|||
|
|||
Helaas geen idee hier.
Bij mij staat 24 uursklok aan Stel automatisch in staat ook aan Tijdzone staat op brussel bij mij (ben van belgie). |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hm, tis gewoon, ik heb dat ook al voorgehad, ik heb toen meende ik 1dingetje afgezet in die instelling en toen bleef het wel goed.(ben alleen vergeten wat). |
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat de iPad probeert te syncen met de tijd op je laptop. Klopt de tijd op je laptop ook?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 doet verschrikkelijk raar | WouterT | iPad algemeen | 1 | 16-08-11 05:17 |
itunes doet raar met de ipad | grsbkdanny | iPad algemeen | 1 | 06-08-11 21:54 |
iPhone: IPhone doet raar!?!?!?! | iphone789 | Jailbreak | 1 | 21-01-11 15:55 |
Windows: Itunes doet raar | iRinke | iTunes | 2 | 07-09-09 21:42 |
Doet raar. | eriks | iPhone algemeen | 6 | 16-04-08 17:44 |
|
|