icloud problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik heb al wat rondgekeken hier op het forum maar mijn vragen zijn nog niet beantwoord helaas ik heb een iphone 3gs en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
icloud problemen
beste mensen
ik heb al wat rondgekeken hier op het forum maar mijn vragen zijn nog niet beantwoord helaas ik heb een iphone 3gs en een ipad 2 Wi-Fi nu gebruik ik ook i cloud op mijn windows computer maar als ik iets in icloud (internet op de computer) zet komt het wel op mijn iphone maar niet op mijn ipad dit vind ik raar nagekeken alles staat het zelfde ingesteld en de email adressen en wachtwoorden ook hoe kan dit dan? fotostream doet hij wel maar de rest niet mvg, Mitchel Heesakkers Laatst gewijzigd door mitchelheesakkers7; 05-11-11 om 15:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
Icloud | liang | iCloud | 9 | 24-10-11 12:45 |
[iCloud] Problemen met verzenden van mail van Mail | mindchaoz | iCloud | 0 | 14-10-11 14:54 |
Problemen met iCloud | Kevin | iCloud | 3 | 12-10-11 11:47 |
icloud of?? | martine1312 | iCloud | 5 | 13-07-11 19:46 |
|
|