JRE niet geinstalleerd discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil vanaf de iPad 1 naar de webportal van het werk (met een secureID). Indien je dit op een laptop doet wordt er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JRE niet geinstalleerd
Hallo,
Ik wil vanaf de iPad 1 naar de webportal van het werk (met een secureID). Indien je dit op een laptop doet wordt er bij het inloggen gecontroleerd of citrix geïnstalleerd is. Op de iPad wordt dit ook gedaan en krijg dan de volgende melding: JRE is not installed on your machine. Install JRE and retry. Is er een mogelijk om dit te installeren? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Java Runtime Environment (JRE) in Mobile Safari op een iPad? Dat gaat moeilijk worden denk ik.
|
|
||||
|
||||
En de Cytrix Receiver App helpt hier ook niet?
Citrix Receiver. van [?] - download Citrix Receiver. in de iTunes App Store (JRE zal inderdaad niet lukken; dat zal Apple net als Flash niet snel goedkeuren)
|
|||
|
|||
Dan houd het helaas op.
|
|
||||
|
||||
Voor mij werkt de citrix app prima, even de instellingen invoeren en klaar.
Mogelijk kun je via je werkgever support vragen voor het gebruik icm citrix app. |
|
||||
|
||||
Er bestaan goede iPad browsers in de app store Probeer is: cloudbrowse te installeren Werkt goed
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
jre |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia niet goed geinstalleerd | sjakie89 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 06-08-10 13:27 |
programma's niet geinstalleerd | kellycharissa | Archief | 9 | 16-03-09 13:59 |
Windows: Krijg itunes 8.0 niet geinstalleerd | tarinkowt | iTunes | 3 | 12-11-08 17:28 |
|
|