GoodPlayer i.c.m Itunes Bestandsdeling? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zojuist GoodPlayer aangeschaft alleen hoe zorg ik ervoor dat de reeds geplaatste videos op de ipad in GoodPlayer komen? Hij zegt dat Itunes bestandsdeling moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GoodPlayer i.c.m Itunes Bestandsdeling?
Zojuist GoodPlayer aangeschaft alleen hoe zorg ik ervoor dat de reeds geplaatste videos op de ipad in GoodPlayer komen? Hij zegt dat Itunes bestandsdeling moet aanstaan ofzo maar waar vind ik dit?
Het is dus de bedoeling dat de films die al op de Ipad staan naar GoodPlayer gaan en niet gekopieerd worden maar verplaatst worden. Itunes Sync staat bij options in GoodPlayer al aan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee?
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Je snapt de vraag niet denk ik. Het probleem was dat er al films in Video's stonden maar die moesten verplaatst worden naar GoodPlayer. Heb het inmiddels opgelost door DiskAid aan te schaffen, ze terug te exporteren naar de pc en dan op GoodPlayer te zetten
|
|
||||
|
||||
Ik kon uit je post inderdaad niet opmaken dat ze alleen op je iPad stonden en niet meer op je PC.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goodplayer bestanden importeren vanaf hdd via Wi-Fi? | Pat3766 | iPad Apps | 1 | 25-09-11 21:11 |
bestandsdeling | raadus | iPad algemeen | 6 | 13-08-11 15:02 |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
|
|