Letter H komt altijd dubbel bij tikken discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vreemd probleem met mijn ipad 1.. sinds een tijdje heb ik het probleem dat als ik iets tik en de letter H ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Letter H komt altijd dubbel bij tikken
Ik heb een vreemd probleem met mijn ipad 1.. sinds een tijdje heb ik het probleem dat als ik iets tik en de letter H er in voorkomt hij altijd 2 keer een H neerzet. Ik heb al de ipad een keer helemaal "virgin" gemaakt en er een nieuwe OS 5 versie opgezet... maar nog steeds hetzelfde probleem.. heeft iemand hier wel eens mee te maken gehad? Ik heb spellingscontrole uitstaan..
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in ios 5 heb ik menu-algemeen-toetsenborden de optie trefwoorden staan, dankun je van lettercombi's een woord laten maken.
staat dat toevallig aan? en toen je hem hersteld had, heb je toen een reservecopie terug gezet?
|
|||
|
|||
Hoi
Ik heb geen reservekopie teruggezet.. hij was helemaal blanco... en ik heb geen lettercombi's ingesteld staan.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi altijd aan bij OS 4.0 | damnet | Wi-Fi | 0 | 24-09-10 20:38 |
Mail komt dubbel binnen | derks003 | iPhone algemeen | 3 | 20-11-09 18:24 |
Outlook contacts syncen, komt alles dubbel ? | stevenrodenburg1 | iTunes | 4 | 18-11-08 21:03 |
Bug: Mail komt dubbel binnen in Outlook na binnnenhalen IPhone 3G | Mooij603 | iPhone algemeen | 5 | 18-08-08 13:30 |
Letter "O" heel lastig in te tikken.... | Franck | iPhone algemeen | 2 | 15-11-07 10:08 |
|
|