Wordt gek van de crashende iPad1 na iOS5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben echt helemaal apple-gek maar wordt nu echt helemaal horrendol van de iPad 1 met iOS5. En waar hebben we het over, het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt gek van de crashende iPad1 na iOS5
Ik ben echt helemaal apple-gek maar wordt nu echt helemaal horrendol van de iPad 1 met iOS5. En waar hebben we het over, het is een apparaat van net één jaar oud maar wordt er gek van dat bijna geen enkele app/internet/mail geopend kan worden zonder dat ie crashed en weer opnieuw moet opstarten.
Ik heb nog niet geprobeerd om hem helemaal leeg te maken en te configureren als een nieuwe iPad want ik baal daar wel van als dat de enige remedie is, want alles is dan uit het geheugen. Gaat Apple hier nog wat aan doen, want lees er weinig over...... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Bij mij geen problemen. Heb je een harde reset geprobeerd?
Als dat niet helpt kun je een backup maken met iTunes en daarna herstellen en de backup weer terug zetten.
|
|||
|
|||
Dan ga in de Diagnostics eens kijken hoeveel "Low Memory" berichten daar staan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik word gek van THE! | McNessie | iPhone algemeen | 6 | 04-08-10 16:48 |
Release datum wordt er gek van ! | Bhola | Archief | 623 | 22-07-10 01:18 |
Wordt er een beetje gek van! | Apple-Flap | iPhone algemeen | 4 | 22-06-08 00:16 |
SMS probleem, wordt gek. | djurre | iPhone algemeen | 27 | 06-06-08 12:30 |
|
|