Reader Thieme veranderen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik regelmatig de reader mode van safari op mijn iPad. Je krijgt dan alleen een geschreefde letter. Weer iemand hoe je hier iets arial-achtigs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reader Thieme veranderen
Ik gebruik regelmatig de reader mode van safari op mijn iPad.
Je krijgt dan alleen een geschreefde letter. Weer iemand hoe je hier iets arial-achtigs van kunt maken. Dat zou nog makkelijker zijn voor m'n dyslexie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je zou hier eens moeten kijken:
Thoughts on Safari Reader Ik weet alleen niet of je "Times New Roman, serif" kunt veranderen op je Mac, op je iPad zeker niet, dat moet bij een update gebeuren, lijkt mij. Aan Apple voorstellen. |
|
||||
|
||||
Je zou kunnen overstappen op Instapaper (daar heeft Apple deze functionaliteit ook van af gekeken?).
Daar kun je kiezen uit "Georgia", "Verdana" en "Helvetica" als lettertype. Misschien leest een daarvan prettiger?
|
|||
|
|||
Mooie App!
Bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Epub reader | tifany1234 | iPhone Apps | 4 | 12-11-11 13:32 |
Document reader of Good reader? | pleun | iPhone Apps | 1 | 09-07-11 23:41 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
RSS Reader | Stevo | Desktop-applicaties | 0 | 19-06-10 17:01 |
e-reader | pecheur | Chat en geruchten | 1 | 18-10-09 21:58 |
|
|