Camera iPad2 werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag mijn iPad2 ontvangen. Fantastisch ding. Maar de camera doet het niet: de sluiter blijft gesloten. Bij wisselen naar videocamera blijft hij hangen. Bekend probleem? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Camera iPad2 werkt niet
Vandaag mijn iPad2 ontvangen. Fantastisch ding. Maar de camera doet het niet: de sluiter blijft gesloten. Bij wisselen naar videocamera blijft hij hangen. Bekend probleem? Mogelijke oplossingen?
Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer hem eens te herstellen
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle antwoord. Heb de iPad inmiddels hersteld, maar het euvel blijft. Camera doet het wel bij FaceTime en Photo Booth.
Correctie: alleen de front camera schijnt het te doen. Switchen naar de camera aan de achterkant doet het niet bij de Photo Booth. |
|
||||
|
||||
Doe is home +powerknop indrukken tegelijkertijd en wachten tot die opnieuw opstart
|
|
|||
|
|||
Thanks. Ook geprobeerd zonder resultaat...
|
|
|||
|
|||
Vandaag werkt de camera ineens! Heb (althans niet bewust) iets bijzonders gedaan. Dus hoop dat hij blijft werken.
|
|
|||
|
|||
Camera ipad 2 werkt niet. De sluiter blijft gesloten. Bij wisselen naar de de andere kant en de video blijft hij hangen. Bekend probleem? Mogelijke oplossingen?
Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
- harde reset
- herstellen
|
|||
|
|||
Ik had alle bovenstaande tips geprobeerd, zonder direct resultaat. Dag later deed de camera het ineens wel. Weet nog steeds niet hoe dat kan. Mijn tip: alle gegeven tips wel uitproberen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad2 herstellen werkt niet | vdingen | iPad algemeen | 0 | 08-11-11 09:29 |
FaceTime ipad2 iOS 5 werkt niet! | Spanjard | iPad algemeen | 0 | 22-10-11 21:28 |
Multitasken werkt niet ipad2 icm Apple tv | Sheriff1983 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 19-10-11 22:29 |
Hd camera sybchroniseren met Ipad2 | johangroen | iPad algemeen | 0 | 08-08-11 21:59 |
Camera werkt niet | jose9 | iPhone algemeen | 5 | 02-04-10 20:36 |
|
|