PDF lezer erg traag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een iPad2 16 GB. Ik heb verschillende apps geprobeerd maar het lezen van mijn (Studie) PDF bestanden gaat wel heeeelll ergggggg traag. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
PDF lezer erg traag
Hallo,
ik heb een iPad2 16 GB. Ik heb verschillende apps geprobeerd maar het lezen van mijn (Studie) PDF bestanden gaat wel heeeelll ergggggg traag. Op disk zijn het bestanden van 3 MB maar het preformed echt voor een meter op de iPad. Wat zou het kunnen wij. Ik gebruik nu iannotate of Goodreader, beide hebben de zelfde traagheid. ik heb het bestand even toegevoegd, ben benieuwd hoe deze bij jullie opent
SDDU Laatst gewijzigd door dsimons; 31-12-11 om 12:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik PDF Expert om zéér grote PDF-bestanden te lezen (en te annoteren) op een iPad 1. En dat werkt tot nu toe snel en perfect.
Het gaat meestal om technisch-wetenschappelijke PDF-documenten met heel wat wiskundige vergelijkingen. Er moet dus heel wat gerenderd worden. |
|
||||
|
||||
Mijn ervaring is ook dat GoodReader best traag is...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G en IOS4 erg traag | Peernij | iPhone algemeen | 92 | 06-04-11 00:17 |
3G na update OS3 erg traag | desmodus | iPhone algemeen | 2 | 09-07-09 18:06 |
iPhone ERG traag | HDL | iPhone algemeen | 8 | 19-03-09 15:26 |
|
|