//

Kras op touchscreen ipad2 in garantie ?

Kras op touchscreen ipad2 in garantie ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er al meerdere discussies op jullie forum te vinden zijn over krasjes op de touchscreen van de iPad / ipad2 . Maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-01-12, 21:24
Jaapsabine Jaapsabine is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Kras op touchscreen ipad2 in garantie ?

Ik weet dat er al meerdere discussies op jullie forum te vinden zijn over krasjes op de touchscreen van de iPad / ipad2 .
Maar eigenlijk kan ik nergens duidelijk terugvinden of die krasjes , ongeacht waar ze door komen.... In ons geval hebben we geen idee hoe de krasjes ineens ontstaan zijn.... Wel of niet gedekt zijn in de garantie van Apple via het Apple care protection plan ?????
Wie heeft hier ervaring mee qua wel of geen garantie krijgen van Apple qua vervangen van het touchscreen van de ipad2 zonder extra betaling daarvoor ?
Ik heb 79 euro betaald voor dat Apple care protection plan maar lees dat krasjes in touchscreen niet onder dat garantie plan vallen.
Klopt dat ??? Zou ik wel erg jammer en vreemd vinden dat de vervanging van een touchscreen niet onder die extra garantie zou vallen...
Wie o wie heeft hier dus ervaring mee ????
Ps, wij hebben een smartcover, en doen ook altijd voorzichtig met de ipad2 tijdens en na gebruik.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-01-12, 00:02
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapsabine Bekijk bericht
Ik weet dat er al meerdere discussies op jullie forum te vinden zijn over krasjes op de touchscreen van de iPad / ipad2 .
Maar eigenlijk kan ik nergens duidelijk terugvinden of die krasjes , ongeacht waar ze door komen.... In ons geval hebben we geen idee hoe de krasjes ineens ontstaan zijn.... Wel of niet gedekt zijn in de garantie van Apple via het Apple care protection plan ?????
Wie heeft hier ervaring mee qua wel of geen garantie krijgen van Apple qua vervangen van het touchscreen van de ipad2 zonder extra betaling daarvoor ?
Ik heb 79 euro betaald voor dat Apple care protection plan maar lees dat krasjes in touchscreen niet onder dat garantie plan vallen.
Klopt dat ??? Zou ik wel erg jammer en vreemd vinden dat de vervanging van een touchscreen niet onder die extra garantie zou vallen...
Wie o wie heeft hier dus ervaring mee ????
Ps, wij hebben een smartcover, en doen ook altijd voorzichtig met de ipad2 tijdens en na gebruik.
Krasjes vallen niet onder garantie idd. Er was wel sprake van haarscheurtjes, deze vielen wel onder de garantie omdat dat een fout van apple was. Deze Krasjes zullen wss door jezelf gekomen zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) jerpsx iPhone algemeen 22 23-07-13 14:18
kras op iphone 4 uhans iPhone algemeen 1 11-08-11 19:49
Kras op scherm MitziPhone iPhone algemeen 8 10-09-10 11:08
kras op scherm Hoppieee iPad algemeen 15 27-08-10 07:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:29.