Kras op touchscreen ipad2 in garantie ? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet dat er al meerdere discussies op jullie forum te vinden zijn over krasjes op de touchscreen van de iPad / ipad2 . Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kras op touchscreen ipad2 in garantie ?
Ik weet dat er al meerdere discussies op jullie forum te vinden zijn over krasjes op de touchscreen van de iPad / ipad2 .
Maar eigenlijk kan ik nergens duidelijk terugvinden of die krasjes , ongeacht waar ze door komen.... In ons geval hebben we geen idee hoe de krasjes ineens ontstaan zijn.... Wel of niet gedekt zijn in de garantie van Apple via het Apple care protection plan ????? Wie heeft hier ervaring mee qua wel of geen garantie krijgen van Apple qua vervangen van het touchscreen van de ipad2 zonder extra betaling daarvoor ? Ik heb 79 euro betaald voor dat Apple care protection plan maar lees dat krasjes in touchscreen niet onder dat garantie plan vallen. Klopt dat ??? Zou ik wel erg jammer en vreemd vinden dat de vervanging van een touchscreen niet onder die extra garantie zou vallen... Wie o wie heeft hier dus ervaring mee ???? Ps, wij hebben een smartcover, en doen ook altijd voorzichtig met de ipad2 tijdens en na gebruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Garantie iPhone uit USA (veel gedoe en onduidelijkheden, geen garantie?) | jerpsx | iPhone algemeen | 22 | 23-07-13 15:18 |
kras op iphone 4 | uhans | iPhone algemeen | 1 | 11-08-11 20:49 |
Kras op scherm | MitziPhone | iPhone algemeen | 8 | 10-09-10 12:08 |
kras op scherm | Hoppieee | iPad algemeen | 15 | 27-08-10 08:17 |
|
|