Email na een tijdje weg uit mijn iPad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Ik zit met een probleem dat ik merk dat mijn emails na een tijdje uit mijn iPad 2 zijn verdwenen. Ik verwijder ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email na een tijdje weg uit mijn iPad 2
Goede avond,
Ik zit met een probleem dat ik merk dat mijn emails na een tijdje uit mijn iPad 2 zijn verdwenen. Ik verwijder ze niet en ze staan ook nog gewoon in mijn hotmail. Iemand enig idee hoe dit kan? Alvast bedankt, Groeten Ramon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij Instellingen/email/geavanceerd kun je aangeven wanneer de email verwijderd moet worden. Als je voor nooit kiest blijven ze staan.
|
|
|||
|
|||
Erg raar dat ik bij de email instellingen niet heb gekeken. Normaal ken ik een gadget van binnen en buiten. Het stond bij de email instellingen/mail/synch moest zijn geen limiet.
Enorm bedankt Beech43 |
|
|||
|
|||
Graag gedaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet ik een App van mijn iPhone naar mijn iPad 2 | kevin1982 | iPad algemeen | 7 | 08-01-12 12:00 |
Email TransIp niet uit te lezen op Iphone 3 en 4 (en Ipad 2) | Ellieram | iPhone algemeen | 5 | 18-09-11 23:52 |
iPhone 3GS: Al een tijdje een probleem! | Besje | Unlock | 7 | 17-10-10 15:51 |
Power button werkt al een tijdje niet meer. | hanzana | iPhone algemeen | 0 | 20-06-09 16:43 |
|
|