Email op iPad instellen lukt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb e mail van ziggo op mijn iPad geïnstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem. Ik krijg nu e mail binnen op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email op iPad instellen lukt niet
Ik heb e mail van ziggo op mijn iPad geïnstalleerd maar nu heb ik het volgende probleem.
Ik krijg nu e mail binnen op mijn iPad maar kan geen mail vanaf iPad versturen. Andersom is het probleem op mijn pc. Daarop kan ik wel versturen maar niet ontvangen. Nu zegt ziggo dat het aan de instellingen ligt. Wie kan me helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waar verstuur je de email op je iPad ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 15:14 ---------- Zo ingesteld ? https://www.ziggo.nl/#help/hulp-per-...-tablets/ipad/ ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 januari 2012 om 15:17 ---------- Hier zit vast iets voor je bij: Tips voor het versturen van e-mail en het voorkomen van SPAM |
|
|||
|
|||
Gewoon bij email op ziggo account
|
|
|||
|
|||
Waar verstuurd
|
|
|||
|
|||
Opgelost
Heb mijn locale wiskunde het probleem laten oplossen. Foute instelling blijkbaar. Bedankt voor je hulpbereidheid
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 januari 2012 om 12:01 ---------- Als ik op mijn iPhone een mailaccount en iCloud wil instellen geeft hij aan dat die zijn geblokkeerd. Hoe kan dit en kan ik dat opheffen. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
email, server, ziggiaccount |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ipad Quicknet instellen email | Bertus123 | iPad algemeen | 6 | 22-11-13 16:38 |
iPad email instellen lukt niet | Roderickie | iPad algemeen | 5 | 25-08-11 12:19 |
Email met iPad lukt niet meer na update | averschuren | iPad algemeen | 2 | 05-01-11 16:44 |
Email niet ophalen bij instellen account | Wili6 | iPhone algemeen | 0 | 02-07-10 13:19 |
Edge instellen lukt niet | RiPaXe | KPN | 0 | 09-06-08 14:49 |
|
|