Onder ieder mailadres een andere handtekening discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om onder ieder mailadres een eigen handtekening te zetten....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Onder ieder mailadres een andere handtekening
Is het mogelijk om onder ieder mailadres een eigen handtekening te zetten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In de standaard Mail.app is dat niet mogelijk. Met andere apps is het wél mogelijk. Ikzelf gebruik daarvoor IbisMail op de iPad. Het is een vrij kostelijke app, maar ik ben er heel erg tevreden over.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor je hulp.
|
|
||||
|
||||
ik maak een shortcut onder keyboard bij de instellingen. In elke mail komt een deel van mijn handtekening en dan type ik bv; TZ en dan komt de rest netjes door. kijk hier eens wat ik bedoel; iOS 5 Features: Trefwoorden gebruiken voor een extra handtekening | Appletips
|
|
|||
|
|||
@ colliehome,
Dat is een hele slimme oplossing. Helaas heb ik zelf meer regels nodig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: ieder liedje is een Album????? | petervanmidden | Muziek, foto & video | 2 | 19-02-11 13:01 |
Nummerbehoud onder een andere naam | Annething | Odido (T-Mobile) | 2 | 11-02-11 12:33 |
Handtekening onder(verschillende) mail account | Melle123 | iPhone algemeen | 6 | 30-11-10 21:39 |
per account andere handtekening? | rikkie123 | iPhone algemeen | 0 | 22-03-10 00:32 |
|
|