Maps icon grijs? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn kaarten icon op de startpagina is ineens grijs van kleur ipv dat het de normale foto weergeeft. Kan iemand mij hierbij helpen? Als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maps icon grijs?
Hallo,
Mijn kaarten icon op de startpagina is ineens grijs van kleur ipv dat het de normale foto weergeeft. Kan iemand mij hierbij helpen? Als verduidelijking heb ik een foto toegevoegd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je het aanklikken? En gaat het dan open?
|
|
|||
|
|||
jahh het functioneert gewoon naar behoren, alleen ik vind het niet mooi.. dat ie ineens grijs is :S
misschien een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
Heb je je iPad al eens een reboot gegeven?
|
|
|||
|
|||
De ipad is al meerdere malen gereboot, maar geen succes
|
|
||||
|
||||
Dan zal mogelijke een herstel soelaas brengen.
|
|
|||
|
|||
Moet je niet oppassen met een herstel als je device gejailbreaked is ? In ieder geval alle aankopen overzetten naar iTunes en een backup maken (beide dus!). En je goed informeren via Google.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook.
Dit probleem is na het jailbreaken gebeurd. Ik vermoed dat het iets met WinterBoard te maken heeft, omdat het grijze icoontje veranderd van app. |
|
||||
|
||||
Niet onwaarschijnlijk. Verwijder winterboard eens.
|
||||
|
||||
Fix permissions via sbsettings wil ook wel eens helpen (bij mij toch)
|
|
|||
|
|||
@ viresh75
Wat is winterBoard? Ik heb dit niet geinstalleerd.. dus denk dat ik het ook niet kan verwijderen. @Bomans Fix permissions via sbsettings wil ook wel eens helpen (bij mij toch) Zou u misschien wat specifieker kunnen zijn? sbsettings? Hoe kom ik daar? |
|
||||
|
||||
Sbsettings is te vinden n cydia.
Bij system options kan je kiezen voor fix user dir permissions |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
BiteSMS icon voor Five Icon Dock | Syl84 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-02-10 14:48 |
|
|