iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Wi-Fi iPad 1 beter dan iPad 2? (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/112184-wi-fi-ipad-1-beter-ipad-2-a.html)

HansPurmerend 15-02-12 20:38

Wi-Fi iPad 1 beter dan iPad 2?
 
Mijn vrouw heeft een iPad1 en ik maak zelf gebruik van een iPad2. Regelmatig zitten we gezellig samen op de bank alle prachtige mogelijkheden te gebruiken. We maken samen gebruik van ons thuis-Wi-Fi-netwerk. Het komt nogal eens voor dat mijn iPad2 steeds minder Wi-Fi streepjes laat zien, langzamer wordt en vervolgens terug valt naar 3G. Even later komt de Wi-Fi-verbinding weer terug. In die zelfde periode geeft de iPad1 geen krimp. Herkent iemand dit?

Beech43 15-02-12 20:57

Al eens van plaats verwisseld ?

Allebei met hetzelfde programma bezig ?

Wat draait er allemaal op de achtergrond ?

Sterkte Wi-Fi van buren ?

Dit zijn lastige problemen

Tom2011 20-02-12 02:58

Ik herken het zeker! Zelfde situatie (tegelijkertijd gebruiken we op zelfde plek een ipad1 en een 1pad2 en vaak heeft dan de ipad1 een sterker signaal.

gregre 24-02-12 21:16

hier nog 1. vreemd is dat bij ipad 2 de ontvangst beter zou moeten zijn omdat de ontvanger meer naar de randgeplaatst is. Wi-Fi bij ipad1 werkt zelfs beter dan bij samsung tablet en thinkpad tablet.

Wi-Fi bij alle tablets blijft ruk

rubbererobbie 25-02-12 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gregre (Bericht 774082)

Wi-Fi bij alle tablets blijft ruk

:)Hoho :D,praat voor jezelf, op de bank met een ipad2 en iphone4 en 4s met Wi-Fi aan is er geen ontvangst probleem, misschien eens kijken naar een betere router en in de configuratie instellingen Wi-Fi van de router.

Eric11 25-02-12 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rubbererobbie (Bericht 774135)
:)Hoho :D,praat voor jezelf, op de bank met een ipad2 en iphone4 en 4s met Wi-Fi aan is er geen ontvangst probleem, misschien eens kijken naar een betere router en in de configuratie instellingen Wi-Fi van de router.

Dat bedoel ik bij mij lopen er gelijk 1 3GS,2 x 4 , 1 x 4s ,imac en 2 St. iPad 2 en nooit geen problemen

Eric

gregre 25-02-12 11:54

Als je alles vanaf jebank doet kan je met je luie kont net zo goed achter een pc kruipen.

Ik vergelijk functioneren v div tablets op hotspots op luchthaven, internet cafe, mc donald, vage hotels in the caraiben. Zelfs met Wi-Fi finder app blijft t ruk

Bestaat t eigenlijk een Wi-Fi breek de password app :rolleyes:
Maakt de wereld een stukje toegankelijker

rubbererobbie 25-02-12 12:20

Waarom koop je dan die " ruk" apparaten met Wi-Fi:P

Dan maar minder kritisch zijn , mc donalds?,vage hotels, en internet cafe's ???, verklaart wel het " ruk" gevoel:D

gregre 25-02-12 13:19

als je paar keer per jaar de wereld rondreist ken je alles wat mogelijkerwijs Wi-Fi heeft uit je hoofd. Tablet heeft de laptop ingehaald, op Wi-Fi na.

Enjoy


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:11.