Wi-Fi iPad 1 beter dan iPad 2? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw heeft een iPad1 en ik maak zelf gebruik van een iPad2. Regelmatig zitten we gezellig samen op de bank alle prachtige mogelijkheden te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi iPad 1 beter dan iPad 2?
Mijn vrouw heeft een iPad1 en ik maak zelf gebruik van een iPad2. Regelmatig zitten we gezellig samen op de bank alle prachtige mogelijkheden te gebruiken. We maken samen gebruik van ons thuis-Wi-Fi-netwerk. Het komt nogal eens voor dat mijn iPad2 steeds minder Wi-Fi streepjes laat zien, langzamer wordt en vervolgens terug valt naar 3G. Even later komt de Wi-Fi-verbinding weer terug. In die zelfde periode geeft de iPad1 geen krimp. Herkent iemand dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Al eens van plaats verwisseld ?
Allebei met hetzelfde programma bezig ? Wat draait er allemaal op de achtergrond ? Sterkte Wi-Fi van buren ? Dit zijn lastige problemen |
|
|||
|
|||
Ik herken het zeker! Zelfde situatie (tegelijkertijd gebruiken we op zelfde plek een ipad1 en een 1pad2 en vaak heeft dan de ipad1 een sterker signaal.
|
|
|||
|
|||
hier nog 1. vreemd is dat bij ipad 2 de ontvangst beter zou moeten zijn omdat de ontvanger meer naar de randgeplaatst is. Wi-Fi bij ipad1 werkt zelfs beter dan bij samsung tablet en thinkpad tablet.
Wi-Fi bij alle tablets blijft ruk |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Eric |
|
|||
|
|||
Als je alles vanaf jebank doet kan je met je luie kont net zo goed achter een pc kruipen.
Ik vergelijk functioneren v div tablets op hotspots op luchthaven, internet cafe, mc donald, vage hotels in the caraiben. Zelfs met Wi-Fi finder app blijft t ruk Bestaat t eigenlijk een Wi-Fi breek de password app Maakt de wereld een stukje toegankelijker |
|
||||
|
||||
Waarom koop je dan die " ruk" apparaten met Wi-Fi
Dan maar minder kritisch zijn , mc donalds?,vage hotels, en internet cafe's ???, verklaart wel het " ruk" gevoel |
|
|||
|
|||
als je paar keer per jaar de wereld rondreist ken je alles wat mogelijkerwijs Wi-Fi heeft uit je hoofd. Tablet heeft de laptop ingehaald, op Wi-Fi na.
Enjoy |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|