Youtube via safari, geen beeld discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Sinds gisteren kan ik als ik via mijn browser op youtube ben geen beeld meer krijgen. Ik hoor wel geluid. Heb mijn iPad al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube via safari, geen beeld
Goedemorgen,
Sinds gisteren kan ik als ik via mijn browser op youtube ben geen beeld meer krijgen. Ik hoor wel geluid. Heb mijn iPad al terug naar begininstellingen gedaan maar dat heeft niet geholpen. Ik weet dat ik ook via de vooraf geinstalleerde app op Youtube kan maar dan kan ik geen filmpjes delen op facebook. Wie weet een oplossing? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
YouTube - Broadcast Yourself. ook niet ?
|
|
|||
|
|||
Hai Beech,
Even via jouw link een poging gedaan maar geen succes. Wel geluid maar geen beeld. Thanks anyway! |
|
|||
|
|||
Wis cookies en gegevens van Safari, in Instellingen.
|
|
|||
|
|||
Wissen van cookies is gedaan, maar weer niet hoe ik de gegevens van Safari moet wissen? Nu nog geen enkel resultaat
|
|
|||
|
|||
Het helpt natuurlijk niets, maar ook wij hebben sinds vandaag precies hetzelfde probleem. Gisteren overdag werkte het nog gewoon. Mogelijk is er iets veranderd bij youtube?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 februari 2012 om 22:55 ---------- Misschien moet je upgraden naar 5.0.1 ? |
Labels |
geen beeld, ipad, youtube |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 Youtube/Safari crash | Niels1101 | iPad algemeen | 5 | 23-08-11 23:24 |
Knipperend beeld tot helemaal GEEN beeld iphone 4 | iphone4buddy | iPhone algemeen | 4 | 03-03-11 10:21 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|