Notities automatisch naar mail probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een ipad 2 (16 gb/Wi-Fi). Ik heb sinds kort gemerkt dat mijn notities automatisch naar mijn gmail worden gemaild zonder dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities automatisch naar mail probleem
Hallo allemaal,
Ik heb een ipad 2 (16 gb/Wi-Fi). Ik heb sinds kort gemerkt dat mijn notities automatisch naar mijn gmail worden gemaild zonder dat ik dit heb aangegeven. De notities in notities verwijderen zichzelf nadat ze zijn verplaatst naar gmail. In gmail blijven ze dan wel staan, maar het is erg irritant als al mijn notities worden verwijderd en in mijn gmail komen te staan. Ik heb al bij instellingen gekeken om dit te veranderen, maar ik kon niks vinden ook op het internet heb ik weinig goede antwoorden gevonden. Weet iemand hier meer over? Groetjes, Kahless |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan heb je in je gmail account notities aan staan.
|
|
|||
|
|||
Dat zou mogelijk kunnen zijn, maar ik kan het in gmail nergens vinden.
|
|
|||
|
|||
Bij Instellingen/...email.../ en dan op gmail klikken, daar moet het staan.
|
|
||||
|
||||
Ik zit nog te zoeken, maar ik kan het niet vinden, want er moet nog een instelling zijn, want ik krijg wel een kopie in GMail, maar de notities blijven bij mij wel in Notities staan.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nu eindelijk gevonden, bedankt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod mail - agenda - notities | DirkVanMeensel | iPad algemeen | 3 | 28-07-10 11:07 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Mail verbindt automatisch | DoP | Archief | 3 | 18-12-08 09:42 |
|
|