USB en Card reader op de Ipad 2 wifi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Van een collega mocht ik ff onderstaande (zie foto) USB en Cardreader lenen. Nu komt mijn vraag, kan ik hierop een internet dongel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
USB en Card reader op de Ipad 2 Wi-Fi
Beste mensen,
Van een collega mocht ik ff onderstaande (zie foto) USB en Cardreader lenen. Nu komt mijn vraag, kan ik hierop een internet dongel aansluiten omzodoende toch internet te hebben als ik niet thuis ben? Ik heb de Wi-Fi versie zonder 3G. Alle info is welkom.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een "internet dongel" aansluiten zal wel lukken. Maar hoe ga je drivers op de iPad 2 krijgen en vooral waar ga je werkende drivers voor iOS 5 halen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lees hier maar:
Het MacFreak® Forum - Ervaringen met iPad plus internet dongle? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 maart 2012 om 17:18 ---------- Er is hier op het forum voldoende over te vinden. Vul maar "dongel" in als zoekterm bovenaan deze pagina. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? | yuiop88 | iPad algemeen | 57 | 15-05-12 01:31 |
credit card onbeveiligd op iPad ? | Williie | iPad algemeen | 8 | 04-01-12 21:13 |
Problemen card reader sinds update | marcosi | iPad accessoires en onderdelen | 7 | 09-12-10 19:04 |
Woronscan met USB SIM reader | Luque | Unlock [archief] | 30 | 13-01-08 11:14 |
|
|