Ios 5.1 op Ipad 2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand zijn ipad 2 al geupdated naar IOS 5.1? Er zijn er probemen ondervonden of loopt alles vlekkeloos....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ios 5.1 op Ipad 2
Heeft iemand zijn ipad 2 al geupdated naar IOS 5.1? Er zijn er probemen ondervonden of loopt alles vlekkeloos.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vlekkeloos verlopen bij mijn Ipad2. Met mijn Iphone4 wacht ik nog totdat er een jb is.
|
|
||||
|
||||
Geen problemen, ook op de iPod niet.
|
|
|||
|
|||
Hier ook (nog)geen probleem ondervonden
|
|
|||
|
|||
OK bedankt allemaal. Ik ga het ook even doen. Bij het updaten van mijn ipad 1 in oktober vorig jaar liep Safari iedere keer vast en werd de ipad ook veel langzamer. Vandaar mijn vraag.
|
|
|||
|
|||
Alles hier geupdated perfect Gé gaan!
|
|
||||
|
||||
Ik heb een probleem. Sins de update 5.1 komen foto's die ik maak met mijn IPad 2 niet meer in mijn fotostream terecht. Bij mijn IPhone gaat dit wel goed na de update maar ook die foto's komen niet in de fotostream van de IPad. Iemand een idee? Ik heb toch echt de fotostreamoptie op de IPad aangezet.
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPad "aan de Wi-Fi gelegd", of gebruik je alleen 3G ?
|
|
||||
|
||||
Uitsluitend Wi-Fi. Ik snap er niks van. De rest synct goed ( agenda's etc. ) alleen de foto's komen niet in de fotostream. Foto's die ik maak met mijn IPhone komen gewoon op mijn PC en in de IPhone fotostream maar niet op de IPad. En foto's genomen met mijn Ipad komen alleen in de filmrol maar niet in de fotostream. Vreemd.
|
|
|||
|
|||
En je router een keer resetten ? Mijn ervaring is dat de Wi-Fi-verbinding van de iPad zwaar *****n is: verbinding met internet en email is in orde, maar mijn TV kan niet gevonden worden in de Philips-app. Nou kan dat ook aan de verbinding met de TV liggen, maar misschien is het een keer het proberen waard (de reset van je router + Wi-Fi).
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
help help help |
|
|||
|
|||
Hier alles goed verlopen.
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb inmiddels de ipad geupdated. Alles is goed gegaan. Het is zelfs zo, dat het opladen volgens mij nu sneller gaat ( als hij helemaal leeg is doet hij er nu ongeveer 3uur over in plaats van 4,5) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Ipad 2 IOS 4.3.5. updaten naar IOS 5.0 final met oog op jailbreak? | fleu | Jailbreak | 3 | 12-10-11 22:16 |
Unthered JB iPad iOS 4.2? | Pimpslap | Jailbreak [archief] | 1 | 03-01-11 18:15 |
iPad: iPad updaten van IOS 3.2 jailbreak naar IOS 4.2.1 | KSH | Jailbreak | 0 | 30-11-10 19:54 |
ios ipad | 5ezgin | iPad algemeen | 2 | 18-11-10 20:49 |
|
|