iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   New iPad meebrengen uit Oberhausen,Parijs of andere... (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/113938-new-ipad-meebrengen-oberhausen-parijs-andere.html)

Ronplaat 12-03-12 15:37

Ik ben momenteel in amerika in kissimmee hier bij apple store en bestbuy komt die waarschijnlijk vrijdag maar die zijn ook waarschijnlijk al weg dus net zoals de aptv3 maar we weten nu al dat het hier vrijdag een hele drukte gaat worden bij de stores !!

swennl 12-03-12 16:05

Nog mensen die naar Parijs gaan?

Impulse_Greg 12-03-12 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knuster (Bericht 778710)

@impulse greg: ga toch gewoon mee joh! Maak u vrijdag een dagje ziek!

ik zou heel graag willen jongens, maar heb na lang zoeken vast werk gevonden en kan dat niet laten schieten.

Kan jij er eentje meebrengen ? Tegen verloning uiteraard

borgqueenx 12-03-12 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Impulse_Greg (Bericht 778780)
ik zou heel graag willen jongens, maar heb na lang zoeken vast werk gevonden en kan dat niet laten schieten.

Kan jij er eentje meebrengen ? Tegen verloning uiteraard

je hebt je vraag neergeled;) je hoeft niet te blijven vragen:) mensen weten nu dat je het aanbod hebt gedaan, en mischien hapt vanzelf iemand ;)

Impulse_Greg 12-03-12 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 778783)
je hebt je vraag neergeled;) je hoeft niet te blijven vragen:) mensen weten nu dat je het aanbod hebt gedaan, en mischien hapt vanzelf iemand ;)

Te veel offtopic ;)

Dus vraag het toch maar individueel.

Knuster is namelijk van 20 km ofzo van bij mij. wil echt goed belonen :D vind zo spijtig dak zelf ni kan gaan. Maar weet zelf wat het is vandaar dat ik die verloning graag geef.

knuster 12-03-12 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Impulse_Greg (Bericht 778787)
Te veel offtopic ;)

Dus vraag het toch maar individueel.

Knuster is namelijk van 20 km ofzo van bij mij. wil echt goed belonen :D vind zo spijtig dak zelf ni kan gaan. Maar weet zelf wat het is vandaar dat ik die verloning graag geef.

Ben van herk dus ong. 15km :D
Ik breng er zelf al 2 mee en het max. Is 2 per persoon. Anders had ik u graag geholpen!
Moest ge u bedenken en een dagje vrij/ziek zijt vrijdag, ik heb nog plaats in de auto!

Leippie 12-03-12 23:01

Is er al meer bekend over de verkoop tijden in oberhausen?... (ik hoop smorgens)

wouter

MiDe74 12-03-12 23:20

Zouden ze op zaterdag (middag) nog voorraad hebben (Wi-Fi 16GB) in Oberhausen? Geen zin namelijk om op vrijdag in die drukte te staan.

matthijst 12-03-12 23:33

Geloof dat de 4S rond 11:00 uitverkocht was (alle bonnetjes waren uitgedeeld toen).

Lcount 13-03-12 02:45

Ik ben van plan om vrijdag richting oberhausen te gaan, maar moet helaas alleen gaan. iemand die zin heeft om mee te rijden of waar ik mee kan rijden waarbij kosten bezine natuurlijk gedeeld worden ;) verder maakt de tijd me niet zoveel uit. ik woon in de buurt van Weert - Limburg.

dcoolsaet 13-03-12 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door swennl (Bericht 778756)
Nog mensen die naar Parijs gaan?

Ik wil wel naar Parijs gaan.

matthijst 13-03-12 14:13

Habe soeben die Info bekommen, dass Apple (in Oberhausen zumindest) kurz vor Shop-Eröffnung Reservierkärtchen verteilen wird. Verkauf soll pünktlich um 10Uhr starten. Jeder, der nen Kärtchen hat, kriegt auch 100% eins, selbst wenn er erst um 19:30Uhr wiederkommt.

floris88 13-03-12 14:20

top. Ik denk dat het allemaal wel zal meevallen, uurtje of 7 daar of 6 moet voldoende zijn

matthijst 13-03-12 14:27

Hehe, als het net zo'n zooitje is kan je om 07:30 nog binnenkomen....
Ik stond in de winkel naast een kerel die net aan was komen lopen (zat er zelf al 5 uur ofzo) :D :D

floris88 13-03-12 14:30

ja precies, ze zullen een redelijke oplage krijgen... beetje slim positie spel spelen en je bemachtigd een kaartje! Ik ben positief gestemd en ga waarschijnlijk met de auto vanaf utrecht of adam, eventuele meerijders?

knuster 13-03-12 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 779102)
Habe soeben die Info bekommen, dass Apple (in Oberhausen zumindest) kurz vor Shop-Eröffnung Reservierkärtchen verteilen wird. Verkauf soll pünktlich um 10Uhr starten. Jeder, der nen Kärtchen hat, kriegt auch 100% eins, selbst wenn er erst um 19:30Uhr wiederkommt.

Van waar heb je dit nieuws?
Komen ze dan buiten kaartjes uitdelen?

matthijst 13-03-12 15:00

Apfeltalk.de oid.
Kaartjes delen ze idd buiten uit.

borgqueenx 13-03-12 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 779102)
Habe soeben die Info bekommen, dass Apple (in Oberhausen zumindest) kurz vor Shop-Eröffnung Reservierkärtchen verteilen wird. Verkauf soll pünktlich um 10Uhr starten. Jeder, der nen Kärtchen hat, kriegt auch 100% eins, selbst wenn er erst um 19:30Uhr wiederkommt.

Ik spreek nauwlijks duits. Ff vertalen plz?^^ (zonder machine)
10 uur 's ochtends is mooi:) ik ben tevreden.

matthijst 13-03-12 15:18

Kort voor de opening gaan ze kaartjes uitdelen. Winkel gaat om 10:00 open.
Als je een kaartje hebt mag je hem ophalen wanneer je wilt, desnoods pas om 19:30.

knuster 13-03-12 15:34

Als ze nu nog ervoor kunnen zorgen dat er buiten ook deftige rijen gevormd worden, dan ben ik helemaal blij!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.