iPad 3 app grootte discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan volgende week een iPad 3 te kopen. Ik wilde eigenlijk gewoon voor de 16 GB versie gaan, ik ben niet zo'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 3 app grootte
Ik ben van plan volgende week een iPad 3 te kopen. Ik wilde eigenlijk gewoon voor de 16 GB versie gaan, ik ben niet zo'n app hoarder maar nu ik overal lees hoe groot veel van de apps zijn geworden moet ik misschien toch voor de 32 GB versie gaan.
Verder ben ik ook van plan veel comics en magazines te gaan lezen op de iPad. Mijn vraag is nu dus aan de mensen die reeds een iPad 3 hebben of alle apps idd zoveel groter zijn en verder hoe groot een download van, bijvoorbeeld, Wired magazine is. Thanks. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die Apps zijn op een iPad of iPad 2 net zo groot...
En bij magazines kan het zo zijn dat de App zelf klein is, maar de tijdschriften daarin vrij groot.
|
|||
|
|||
De apps die zijn geoptimaliseerd voor het retina display schijnen toch allemaal een stuk groter te zijn.
Weet je wat de bestandsgrootte is (ongeveer) van deze magazines? |
|
|||
|
|||
ze gaan ongeveer in plaats van 3mb 10 mb zijn als ze geoptimaliseerd zij
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik schat zo'n 7-10mb omhoog per applicatie na retina-optimalisatie...
|
|
|||
|
|||
Ok, bedankt voor de reacties...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grootte apps ipad | ralphvlassak | iPad algemeen | 2 | 19-10-11 10:20 |
Grootte Navigon pakket Tmobile | Wilders4ever | iPhone Navigatie | 9 | 11-10-10 19:02 |
standaard letter grootte Iphone | Osmonicar | iPhone algemeen | 0 | 27-01-09 12:36 |
Video: Grootte video | Tim070 | Muziek, foto & video | 13 | 05-05-08 17:38 |
|
|