iPad3 en iMessage discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg met geen mogelijkheid iMessage en Facetime aan de praat op m'n nieuwe iPad3. Ik heb een @me.com emailadres en krijg steeds de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad3 en iMessage
Ik krijg met geen mogelijkheid iMessage en Facetime aan de praat op m'n nieuwe iPad3. Ik heb een @me.com emailadres en krijg steeds de melding "iMessage activering Inloggen mislukt. Controleer de netwerkverbinding en probeer het opnieuw".
Uiteraard heb ik gewoon verbinding met Internet. Ik weet dat er nog niet veel mensen met een iPad3 zijn maar vroeg mij af of iemand iMessage wel werkend heeft op een iPad3. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Probleem is inmiddels opgelost. Ik heb een Wi-Fi hotspot aangemaakt op mijn Galaxy Nexus (ben geen iPhone fan) en heb een Wi-Fi verbinding vanaf mijn iPad3 opgezet via de GN. Hierna ging de iMessage en Facetime activatie wel goed !
|
|
||||
|
||||
Hier zelfde geen probleem met ipad3, zelfs beter Wi-Fi ontvangst dan ipad2, kan thuis nu op grotere afstand werken en heb zo'n 10 meter verder zelfs 100% ontvangst.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iMessage: Problemen en oplossingen | LightPhoenix | iPhone algemeen | 161 | 20-10-12 01:40 |
Alle iDevices: Nieuwe Tiny Umbrella met support voor de iPad3 + AppleTV 3 | Wally© | Jailbreak | 0 | 16-03-12 21:07 |
iPad: iPad3.2.2 JB, kun je veilig updaten naar 4.2? | Amiga | Jailbreak | 5 | 29-01-11 00:02 |
|
|