Citaat:
Apple gemaild maar nog geen reactie. Ga ze binnenkort maar weer bellen. |
Afhankelijk van type SIM kaart
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gr. Paul |
Ik pendel dagelijks tussen Amsterdam en Roosendaal. Het 3G netwerk van Vodafone is blijkbaar in de randstad nog steeds van slag. Het enige dat werkt is aan/uitzetten van de iPad(3). In het zuiden heb ik geen problemen en switcht Wi-Fi / 3G wel goed.
|
Citaat:
|
Citaat:
Al eens een "harde" reset geprobeerd (homebutton met powerbutton ingeduwd houden tot en met uitschakeling iPad) |
Ik heb een Kpn prepaid kaart geprobeerd en inderdaad heb ik daar mee geen probleem.
Het probleem zit er inderdaad in dat als het 3G netwerk wegvalt en dus of gprs verbinding gebruikt wordt of helemaal geen netwerk en dan dat de 3G weer terug komt hij geen verbinding wil maken. ik hem dat wel goed ontvangst en 3G links boven in het scherm. Als ik het land door rij en dan gewoon een goede 3G verbinding heb en hou dan blijft het goed werken. Het lijkt er dus op dat de 3G verbinding niet goed terug gepakt wordt, maar het is af en toe want soms blijft de verbinding wel goed werken. |
Citaat:
Ik heb hem geïnstalleerd en morgen maar even proberen of dit misschien mijn probleem oplost |
Opgelost!
Citaat:
|
Citaat:
Probleem lijkt opgelost. Deze week nog even proberen en dan kijken of probleem echt weg is. Maar het ziet er tot nu toe goed uit. |
Ik had tot de update naar iOS 5.1.1 geen last van mobiel netwerkverlies op mijn iPad 3. Sinds de update moet ik telkens de netwerkverbinding manueel aan en uit zetten om opnieuw Edge of 3G-verbinding te krijgen. Met Wi-Fi-ontvangst geen problemen.
Nog mensen met dit probleem en tips om dit op te lossen? |
Citaat:
Dus update heeft mijn probleem opgelost;) |
Citaat:
|
Lolsmurf is het ondertussen bij u al opgelost want ik heb net hetzelfde probleem sinds mijn update?
Grtz |
Citaat:
|
Weet je dan eigenlijk al zeker dat het probleem bij apple is?
Ik vind het raar dat er op internet bijna niemand hiervover klaagt, als het probleem bij apple is moeten er nog veel meer dit probleem hebben toch? Mag ik vragen bij welke provider je bent? Ik ben bij Mobile Vikings. Grtz |
Citaat:
|
Toch toevallig dat je net ook mobile vikings bent. Ik nam reeds contact met de vikings en ze gaan me een nieuwe sim sturen om te zien of het dan is opgelost. Ik hou je op de hoogte. Grtz.
|
Het zou me echt verwonderen als het probleem daarmee opgelost raakt omdat 3G en Edge voor de rest wel correct werkt. Keep me posted!
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:15. |