the new ipad nu al stuk??? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste ipad liefhebbers, Gisteren als een van de eerste in de rij gestaan om een nieuwe ipad 16gb te bemachtigen. Ik erg blij thuis gekomen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
the new ipad nu al stuk???
Beste ipad liefhebbers,
Gisteren als een van de eerste in de rij gestaan om een nieuwe ipad 16gb te bemachtigen. Ik erg blij thuis gekomen, begonnen de problemen eigenlijk vrij wel direct, bij het installeren, enkele keer vast gelopen met het terug zetten van icloud reserve kopie, nadat dit na 3 x eindelijk gelukt was, viel mijn direct op ik bij een zwart scherm last heb van bleeding backlight in de hoeken, verbaast me dit bij zo'n degelijk apparaat je dat nu al heb, al met al zonet vanochtend viel ook keer op keer vanzelf de Wi-Fi verbinding weg , dus ik denk even een reboot home en aan en uitknop 8 sec vast houden tot het apple logo verschijnt, en wat denk je hij start niet meer op molentje blijft draaien en met het oplaad draad eraan vast hoor je hem om de 10 seconden bliepen, ook met harde resetten start hij niet meer op.Volgens mijn kan ik hieruit op maken hij stuk is, straks maar terug naar de media markt, ga ervan uit ik een nieuwe krijg,toch? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Terug gebracht,en natuurlijk netjes een nieuwe gehad, viel mijn wel op dat deze ook bij donkere achtergronden, soms wat bleeding backlight zichtbaar zijn....http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...laat-geel.html
|
|
|||
|
|||
Ook deze new ipad terug gebracht ivm backlight bleeding probleem, geld retour gekregen, ga echt geen 480 euro uitgeven voor blacklight probleem, hopelijk is dit niet bij allemaal zo...:S
|
|
|||
|
|||
wat een gezeur toch. Ik heb de iphone 2g tot en met de nieuwste iphone allemaal gehad, zelfde verhaal met de ipad. Nooit enig hardware probleem gehad(behalve na schade bijv vallen)
Zou me niet verbazen als de helft gewoon windows of android fanboys zijn die dit plaatsen. Apple heeft super goede quality control. |
|
|||
|
|||
Ben geen fan boy van geen van de systemen. Maar heb de eerste generatie ipad ook 2 nieuwe gehad voor dat ik een had die nu nog steeds perfect werkt.
Nieuw uit doos zowel mijn amerikaanse als later een europese binnen enkele dagen aansluiting voor het kabeltje stuk.... Alles wat gemaakt kan worden kan ook stuk....* |
|
|||
|
|||
Brute pech vrees ik..
Hier geen backlight bleeding, gele schijn of wat dan ook. Met ipad 2 ook geen problemen gehad. Heb ooit wel een ipod touch met backlight bleeding gehad, dus het gebeurt wel.. maar apple doet hier ook niet moeilijk over en normaal krijg je zonder teveel gedoe een nieuwe. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hoe kan je backlight bleeding waarnemen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oordopjes stuk | iRolf | iPhone algemeen | 3 | 03-12-10 09:44 |
Iphone Stuk | Rene3g | Odido (T-Mobile) | 5 | 08-12-08 22:00 |
stuk! | verhagena | iPhone algemeen | 1 | 19-07-08 11:08 |
Turbosim stuk? | Major Tom | iPhone algemeen | 1 | 24-04-08 00:41 |
|
|