Ipad-3 in USA kopen: welke problemen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eind april gaan 2 vrienden van ij naar Boston, USA. Ik wil hen een Ipad-3 (nieuwe Ipad) voor mij laten kopen. Ik begrijp dat, als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad-3 in USA kopen: welke problemen?
Eind april gaan 2 vrienden van ij naar Boston, USA. Ik wil hen een Ipad-3 (nieuwe Ipad) voor mij laten kopen. Ik begrijp dat, als je een Ipad-2 wilt kopen in USA het beter is om een AT&T Ipad-2 aan te schaffen omdat deze ook buiten USA te gebruiken is. Vraag: is dat hetzelfde bij de Ipad-3? Of zijn alle Ipads-3 nu inmiddels simlock vrij en dus ook buiten de USA te gebruiken. En verder nog enige problemen te melden? Bij voorbaat dank voor de antwoorden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld deze sectie kunnen gebruiken. In de topics daar vind je veel relevante informatie. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S kopen - USA / UK? | Fredzzz | iPhone algemeen | 4 | 12-10-11 18:03 |
iPad 2 3G 64G kopen in USA | ruben81 | Koopinformatie USA | 5 | 07-06-11 00:11 |
Ervaring kopen iPad in USA | pvanvugt | Koopinformatie USA | 4 | 08-06-10 14:45 |
nu nog kopen in usa??? | cwsmdb | Koopinformatie USA | 9 | 16-02-08 19:38 |
iphone nu kopen in USA? | jellinekski | Koopinformatie USA | 2 | 30-01-08 11:53 |
|
|