New Ipad ( 3 ) discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben van plan een nieuwe Ipad aan te schaffen zeg maar Ipad 3 omdat het daar veel goedkoper is. Maar ik wou zeker zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
New Ipad ( 3 )
Ik ben van plan een nieuwe Ipad aan te schaffen zeg maar Ipad 3 omdat het daar veel goedkoper is. Maar ik wou zeker zijn of er op een Ipad ook geen Locks zijn zoals Simlock enzv. Want ik zit er momenteel mee opgeschept mijn iPhone --"....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beetje onduidelijk bericht
Waar wil je deze aanschaffen? De gekochte nieuwe iPad's hebben geen simlock en werken gewoon met je simkaart. Als je in Amerika wilt gaan kopen moet je het AT&T model hebben (zo uit mijn hoofd).
|
||||
|
||||
Ik ga er eentje kopen uit Hongkong , als ik het naar zou meenemen zal het hier dan werken ?
|
|
||||
|
||||
Wordt de 4G versie wel verkocht in Hongkong? In de online Apple Store staat alleen de Wi-Fi versie.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
4G is toch niet zo belangrijk ? ;p
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ipad 's hebben geen Simlock ;D
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
4G en 3G gebruik je volgens mij alleen als onderweg bent , en dringend internet nodig heb voor mails te sturen ofzo. Maar ik gebruik alleen de Ipad voor thuis dus gebruik ik alleen maar Wi-Fi trouwens ik speel er alleen maar Games op XD
|
|
|||
|
|||
Dan voldoet de Wi-Fi versie uit hong kong prima!
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik 3G ongeveer 90% van de tijd. Daar dient het toch voor....
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je een iPhone hebt kun je vast een Wi-Fi hotspot aanmaken. Dan met je iPad verbinding maken, en internet op je iPad Wi-Fi.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mijn voorbeeld was meer voor als je onderweg bent.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|