Flash discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is dat nu zo erg dat iPad geen flash ondersteund? Wat zijn de nadelen der van?Ik heb mijn ipad3 nu 3weken ma ik heb nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Flash
Is dat nu zo erg dat iPad geen flash ondersteund? Wat zijn de nadelen der van?Ik heb mijn ipad3 nu 3weken ma ik heb nog niet veel van gemerkt dat ik sommige filmpjes niet kan afspelen dacht echt dat t meer problemen zou geven gelukkig maar.was eerst t twijfelen om daar extra een Samsung tab voor te kopen omdat die wel flash ondersteund ma de iPad is gewoon mooier
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
jailbreaken en flash support installeren via cydia
|
||||
|
||||
Das helaas op dit moment nog niet mogelijk, jailbreak icm ipad3 oftewel iOS 5.1 op een A5 device.
|
|
||||
|
||||
appstore ???
|
|
||||
|
||||
Sommige sites hebben nog flash functionaliteit. bijvoorbeeld een film reserveren bij een bepaalde bioscoop lukt niet op de iPhone/iPad, maar je hebt het inderdaad steeds minder nodig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Flash player ? | ad9007i | iPhone algemeen | 2 | 31-03-11 22:38 |
Adobe flash | Ebooijen | iPad algemeen | 11 | 21-02-11 21:55 |
Flash bekijken | !Wout | Archief | 1 | 23-05-08 23:35 |
Flash | Tasty | Archief | 4 | 08-10-07 22:26 |
|
|