Printen van ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb een Photosmart printer, die werkt prima. Maar nu wil ik iets uit mn mail printen vanaf mn ipad 2, maar ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Printen van ipad2
Hoi
Ik heb een Photosmart printer, die werkt prima. Maar nu wil ik iets uit mn mail printen vanaf mn ipad 2, maar ik kan die optie niet vinden. Fotos printen vanaf de iPad doet ie prima, maar ook website uitprinten gaay niet. Moet ik daarvoor een app uit de store halen of is er een instelling die ik over het hoofd gezien heb? Nogmaals: Het gaat er dus niet om dat ik mn printer niet zie. Wie heeft de oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In Mail op de iPad onder dezelfde knop die je gebruikt om te beantwoorden. Onderste optie is "Print". Als je daarop drukt dan krijg je de printopties.
In de webbrowser onder dezelfde knop die je gebruikt om te bookmarken. Onderste optie is "Print". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar nu wel, vraag me niet hoe, maar het is opgelost zonder iets te doen, iig bedankt voor je reactie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onvrijwillig van iPad2 naar iPad(3) | Murgen | Chat en geruchten | 9 | 07-04-12 23:37 |
iPad2 updaten van 4.3.5 naar 5.0.1 | slinky89 | iPad algemeen | 5 | 16-03-12 00:03 |
printen vanuit ipad2 | delta12 | iPad algemeen | 1 | 06-10-11 09:53 |
synchroniseren van foto's van Imac naar Ipad2 | tijdmiljonair | iTunes | 2 | 28-09-11 21:20 |
|
|