Mp3 via e-mail mogelij???? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo als iemand vanuit een windows PC een muzieknummer als MP3 naar je stuurt is deze dan te openen op de iPad en kan die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mp3 via e-mail mogelij????
Hallo als iemand vanuit een windows PC een muzieknummer als MP3 naar je stuurt is deze dan te openen op de iPad en kan die gelijk toegevoegd worden aan je muziekbestanden????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan wel als je hem jailbreakt... Hoe heb je eigenlijk je Ipad op 5.0.1 gekregen?
|
|
|||
|
|||
Neem een dropbox-account, is veel simpeler. Je kunt dan direct vanuit je dropbox afspelen!
|
|||
|
|||
Citaat:
Share Photos and Music - Photo Backup and Storage - SugarSync |
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoe ik kan zien
welke versie van IOS ik herik hebben iPad 3 en die herik weken geleden gekocht. Ook weet inziet wat jailbreak is. |
|
||||
|
||||
Uitleg vind je op onze Wiki.
|
|
|||
|
|||
Op onze wiki???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo XLLLL ik heb het gelezenmaar zegt alleen dat ik in besturingssystemen kom en heb daar geen verstand van. Inmiddels heb ik het mp3 nummer ook via mijn PC toegevoegd aan de iTunes bibliotheek. Toen gesynchroniseerd en prompt komt het nummer ook via de e mail binnen. Was wel 10 mb groot mogelijk had ik langer moeten wachtend zo. Ik denk niet dat ik snel ga jailbraiken omdat dit teveel technisch kennis vereist
|
|
|||
|
|||
@cipolini
valt wel mee hoor.. ik ben 13 en ik snap het zelfs ( nee heb geen cursus informatica gehad ofzo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Via mail ontvangen mp3 opslaan in iPhone | Ashcat | iPhone algemeen | 2 | 06-06-11 09:17 |
Hoe stream ik MP3's? | xera | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-03-11 22:18 |
mp3 player | gieleke6 | iPhone Apps | 2 | 30-10-10 17:42 |
mp3 op iphone | TTom | Archief | 1 | 16-02-10 21:50 |
Windows: mp3 overzetten | henkenmirella | iTunes | 0 | 30-08-09 14:06 |
|
|