Div mappen contactpersonen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de ipad heb ik prive en van het werk div mappen met contactpersonen. Een vraag aan allen: hoe krijg ik deze allemaal in 1. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Div mappen contactpersonen
Op de ipad heb ik prive en van het werk div mappen met contactpersonen. Een vraag aan allen: hoe krijg ik deze allemaal in 1. (een) map???,
Bij voorbaat dank, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het hangt er een beetje van af hoe en met wat je die contacten synchroniseert. Maar "mappen" zijn er niet echt in iOS, wel groepen.
Klik eens op dat rode bladwijzertje links boven en selecteer dan "Alle contacten". |
|
|||
|
|||
Het bladwijzertje geeft aan groepen, maar dan gebeurd er niets. Het liefst heb ik alle contactpersonen van de verschillende mappen in een groep staan,,,
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg wel alle groepen te zien, de contactpersonen van het werk gaan via microsoft exchange en prive via itunes ( icloud),
|
|
|||
|
|||
En kan je in die pagina met groepen niet klikken op de groep "Alle contactpersonen" dan zou je ze allemaal moeten zien.
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, bedankt voor de hulp en ik ga maar eens div personen controleren of ze er in staan. Nogmaals bedankt Timosha.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een gratis App waar dat in te organiseren is. Multi Edit. Gr. RJZ
|
|
|||
|
|||
RJZ bedankt voor het meedenken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync div ipod en iphone | Hans Nuenen | iTunes | 0 | 13-02-11 14:42 |
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? | TheJoker | iPhone algemeen | 3 | 22-04-10 16:58 |
Muziek: muziek div. | vivitje | Muziek, foto & video | 3 | 16-07-09 13:44 |
Div apps werken niet meer na upgrade fw 2.2 | ghaagsma | Archief | 11 | 23-11-08 23:16 |
|
|