2 game center ID's; 1 apple ID discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum leden, Ik heb een vraagje. Wij hebben hier 2 IPads in huis. Beide iPads hebben dezelfde apple ID (dat moet ook zo blijven). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
2 game center ID's; 1 apple ID
Hallo forum leden,
Ik heb een vraagje. Wij hebben hier 2 IPads in huis. Beide iPads hebben dezelfde apple ID (dat moet ook zo blijven). Ook hebben beide iPad dezelfde game center ID. Nu komt het. Op beide iPads staan dezelfde spellen en worden gespeeld door verschillende personen. Nu wil ik dus voor elke iPad een eigen game center account. Is dit mogelijk? En zo ja hoe doe ik dit? Alvast bedankt. Groetjes Chantal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt gewoon een nieuwe Apple ID aanmaken en die alleen gebruiken voor Gamecenter op 1 van de iPads.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb een soortgelijk probleem. Als mijn dochter op de ipad via game center een spel speelt (clash of clans) dan kan mijn zoon dit spel niet tegelijkertijd spelen op zijn ipod terwijl ik op de ipod in game center wel een ander apple id heb aangemaakt. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ze ieder hun eigen spel kunnen spelen? Vr groet, Jack |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welk apple id gekoppeld aan Game Center nickname? | headliner | iPad algemeen | 0 | 12-10-11 21:44 |
|
|