//

Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen?

Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als ik op mijn ipad naar instellingen ga, dan op icloud druk, en vervolgens op account, kan ik onder icloud account gegevens mijn apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-06-12, 20:04
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard Waarom kan ik het apple id van icloud niet wijzigen?

Hallo, als ik op mijn ipad naar instellingen ga, dan op icloud druk, en vervolgens op account, kan ik onder icloud account gegevens mijn apple id niet wijzigen? Belangrijk om te weten is misschien dat ik mijn apple id gewijzigd heb. Hij blijft dus op mijn oude aplle id staan, hoe kan ik die veranderen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-06-12, 20:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Begin eens bij het begin Ga naar www.icloud.com en kijk na of het nieuwe Apple ID daar werkt.

Als dat het geval dan stel alles (tijdzone, enz...) in. Verwijder dan op de iPad het iCloud account en maak een nieuw aan met het nieuwe Apple ID.

Succes gewenst
  #3  
Oud 14-06-12, 16:39
1997giorgio1 1997giorgio1 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 50
Standaard

het is gelukt, ik heb het gehele account gewoon verwijderd, en er op nieuw opgezet.
  #4  
Oud 20-10-12, 11:34
bijenhouder bijenhouder is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: de meern
Berichten: 5
Question iPad2/iPhone3GS-icloud probleem

Ik heb op mijn iPad2/iPhone3GS alles ingesteld. Alles is online vgls systeeminfo. alleen kan ik de www.iCloud.com niet openen op de iPad/iPhone. hij vraagt dan of ik iCloud wil instellen, dan zeg ik ja... dan krijg ik het bericht dat ik al iCloud heb. Ik kan dus niet via het internet inloggen op mijn iCloud account. Ik heb al het bovenstaande geprobeerd met het volledig weghalen van mijn account maar de Apple ID blijft dan komen. Ook kan ik het wachtwoord niet veranderen, zelfs als ik het account opnieuw instel. Op mijn iPhone precies hetzelfde (3GS) wel alle iCloud ingesteld, maar geen www.icloud.com. Op de iPhone is wel het originele wachtwoord bij mij Apple ID. Hoe kan dit? alle software bijdetijd...
  #5  
Oud 20-10-12, 11:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bijenhouder Bekijk bericht
Ik heb op mijn iPad2/iPhone3GS alles ingesteld. Alles is online vgls systeeminfo. alleen kan ik de www.iCloud.com niet openen op de iPad/iPhone. hij vraagt dan of ik iCloud wil instellen, dan zeg ik ja... dan krijg ik het bericht dat ik al iCloud heb. Ik kan dus niet via het internet inloggen op mijn iCloud account.
Met mobile Safari kan je niet inloggen op www.icloud.com. Alleen maar vanaf een Mac/PC met om het even welke webbrowser.
  #6  
Oud 20-10-12, 14:23
bijenhouder bijenhouder is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: de meern
Berichten: 5
Standaard iPad/iPhone iCloud?

een beetje dom van mij ? om dat niet te weten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Naam wijzigen iCloud-account lukt niet. MathieuL iCloud 9 17-10-15 01:20
Hoe Apple id wijzigen op iPhone voor iCloud & Probleem photostream Henk Arie iCloud 8 14-10-12 16:55
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem Edwinvo iCloud 5 01-12-11 10:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:36.