iPad 2 valt uit discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn moeder heeft een iPad 2 16 gb. Ik heb hem in maart voor haar gekocht en nu op vakantie geeft hij problemen. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 valt uit
Hallo,
Mijn moeder heeft een iPad 2 16 gb. Ik heb hem in maart voor haar gekocht en nu op vakantie geeft hij problemen. Ze was een ebook aan het lezen toen er strepen van boven naar beneden kwamen. Daarna werden de kleuren bleker en begon alles te flikkeren. Vervolgens werd het scherm zwart. Hij maakt wel het bekende piepje als hij aansloten wordt op het lichtnet. Op een (harde) reset reageert de iPad niet. Wie weet wat dit kan zijn? Ze zitten in het buitenland en hebben geen pc bij zich, dus herstellen gaat op het moment even niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk is er iets mis met het scherm. In maart gekocht, dan wereldwijde garantie. Maar waarschijnlijk de aankoopbon niet aanwezig. Misschien contact tussen twee Apple Stores ?
|
|
|||
|
|||
Helaas heeft Denemarken geen Apple store.
Wat is wijsheid, wachten tot ze over 4 weken weer terug zijn? Ik heb al wel gekeken waar in DK service geboden kan worden, maar dat is bij een servicepunt in een computerwinkel. |
|
|||
|
|||
In dk bij een servicepunt geweest. Keek er na en zei doodleuk dat ze maar een nieuwe moesten kopen
Toch maar naar een andere winkel geweest en die hebben hoe iPad nagekeken en kwamen tot de conclusie dat de iPad zelf oké was, alleen dat het scherm stuk was. Was een draadbreukje. Advies om in NL naar een reparatiepunt te gaan, want ze wisten niet hoe lang reparatie zou gaan duren. Ik heb ondertussen hier met de Apple service lijn gebeld, die wilden me eigenlijk alleen maar een extra garantie van 79 euro verkopen. Ik denk dat ik binnenkort maar even een dagje Amsterdam ga doen..... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad valt telkens uit | Dekraker | iPad algemeen | 0 | 21-02-12 12:28 |
Beeld van iPad valt uit | Losdos | iPad algemeen | 2 | 26-01-12 12:31 |
film via ipad valt uit op apple tv | marcmenger | iPad algemeen | 0 | 18-12-11 11:56 |
Ipad 2 valt steeds uit en is traag? | Eddie Sprietsma | iPad algemeen | 10 | 16-08-11 16:29 |
Mail op iPad valt uit. | Mart Visser | iPad algemeen | 0 | 01-09-10 15:04 |
|
|