Photo Stream werkt niet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPad 2 en een Windows 7 pc. Als het goed is moeten de foto's van mijn iPad automatisch naar de map ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Photo Stream werkt niet
Hallo,
Ik heb een iPad 2 en een Windows 7 pc. Als het goed is moeten de foto's van mijn iPad automatisch naar de map My Photo Stream op de computer gaan. Helaas is dat niet het geval. Ook als ik handmatig synchroniseer gebeurt er niets. Op de iPad staat Fotostream aan. In iTunes staat Foto's naar de map My Photo Stream geselecteerd. Waarom werkt het dan niet? Wie weet voor mij de oplossing voor dit probleem? Vast bedankt voor de eventuele tips. Ineke |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Omdat Photo stream zo niet werkt Lees de onderstaande draad eens helemaal door, dus van de eerste post tot de laatste:
http://forum.iculture.nl/f147/icloud...erkt-niet.html Succes gewenst |
|
|||
|
|||
Dank je wel timosha.
Ik heb alle info gelezen. Een aantal opties uitgeprobeerd. Uiteindelijk was het deïnstalleren en opnieuw installeren van het iCloud Control Panel onder windows de oplossing. Nu doet hij het prima. Ineke |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tis niet zo leuk omdat de ene foto wel door komt en de ander mss niet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe stream ik MP3's? | xera | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-03-11 22:18 |
Aac+ stream | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 12-01-11 13:58 |
Live stream | ROY1975 | iPhone Apps | 2 | 14-04-10 16:54 |
|
|