Geen beeld, wel geluid discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPad gebruikers, het zal geen nieuw onderwerp zijn maar toch.... Als ik RTL XL inschakel en een gemist programma wil bekijken dan is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen beeld, wel geluid
Beste iPad gebruikers, het zal geen nieuw onderwerp zijn maar toch....
Als ik RTL XL inschakel en een gemist programma wil bekijken dan is er de eerste paar seconden wel beeld en geluid maar daarna gaat het beeld op zwart. Dit gebeurd alleen bij een 3G verbinding. Bij een Wi-Fi verbinding werkt het prima. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn en is hier iets aan te doen? Ook op de iPhone is het zelfde probleem. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem m
En kan geenantwoord vinden |
|
|||
|
|||
Mailtje of beoordeling schrijven, ligt waarschijnlijk aan de app zelf.
|
|
|||
|
|||
Bedankt
voor de reactie Hoe bedoeld u? Aan welke ap De iPad of rtlxl waar ik naar wil kijken? Sorry hoor ik begin pas en weet het niet allemaal Ikea nu naar bed en zal morgen weer kijken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen beeld wel geluid met RTLxl op IPad 3 | courroux59 | iPad Apps | 1 | 08-05-12 08:12 |
Video: Itouch 4G,Geen beeld,wel geluid op tv via AV kabel | HTetelepta | Muziek, foto & video | 0 | 17-03-12 13:03 |
Geen beeld, wel geluid in QuickTime iPhone 4 | Licko | iPhone algemeen | 2 | 28-03-11 14:49 |
iPhone: Geen beeld wel geluid | Macfreak038 | Jailbreak | 0 | 05-06-09 18:08 |
Wel geluid geen beeld. | Jaspernl | iPhone algemeen | 2 | 09-05-09 18:22 |
|
|