Ipad 3: Blauwe vloeistof/vlek in scherm? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn ipad 3 net 3,5 week en heeft een probleem: Hij heeft een gekke blauwe vlek in het scherm Als hij uitstaat is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 3: Blauwe vloeistof/vlek in scherm?
Ik heb mijn ipad 3 net 3,5 week en heeft een probleem:
Hij heeft een gekke blauwe vlek in het scherm Als hij uitstaat is de vlek weg maar als hij een zwart(ere) kleur moet weergeven heeft hij het duidelijk weer! Op een 100% wit achtergrond is het niet zichtbaar. Ik weet niet of dit al vanaf het begin is want ik let natuurlijk niet op zulke dingen (En webpagina's zijn voornamelijk wit) Ook lijkt het op een soort vloeistof? Maar het beweegt niet? Zoiso weet ik dat ik naar de Apple store in AMSTERDAM kan en daar een nieuwe ipad vragen (Dus geen trage reparatie) Maar kan ik er ook meer uithalen (Schadevergoeding)? Of nog beter! Hoe kom ik hier van af? Foto (IPad staat aan op een zwarte foto, Vergeet ook even de vlekken ): Groetjes, Smiba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
het ziet er inderdaad apart uit. waar zit de blauwe vlek precies?
op het scherm of op de rand daarbuiten?? ik zou er meteen mee terug gaan, dit lijkt toch iets niet goed te zitten... misschien ligt het bij de verlichting of iets dergelijks, met een beetje mazzel krijg je een nieuwe als je je oude inleverd.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik moet er wel ver voor rijden :S |
|
|||
|
|||
het lijkt me sterk dat je dit zelf kunt oplossen, dus dan moet je er misschien maar een keer in de vakantie ofzo heen , maar ik zou er niet te lang mee wachten..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je hem toevallig te lang in het zon gelaten ofzo? Want bij de ipad kan je zo rare gekleurde vlekken tegenkomen bv geel,blauw,paarsachtig.. Of heb je je ipad in je auto achtergelaten..
? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oh... En sorry voor de late reactie. Ben op vakantie |
|
|||
|
|||
precies het zelfde !
ik heb net nog naar replacedirect gebeld en die zeggen of het heeft klemgezeten of het is een fout van apple zelf en dan zou je een nieuwe moeten krijgen ben benieuwd of dat lukt |
Labels |
ipad3, probleem, vlek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 donkere vlek scherm | mcdorpers | iPhone algemeen | 24 | 13-01-12 18:11 |
Vocht/Vloeistof onder scherm iPod Touch | N. van Eekelen | iPhone algemeen | 6 | 24-12-10 12:42 |
Blauwe Vlek op iPhone 4 | borgqueenx | iPhone algemeen | 10 | 19-08-10 01:09 |
Grijze vlek in scherm (2G) | richard250 | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 22:22 |
|
|