GPS op de Ipad2 16GB/WiFi discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik zit met het volgende, en het doorzoeken van dit forum levert mij geen oplossing. Ik heb zowel Tomtom (gekocht) als Navigon via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS op de Ipad2 16GB/Wi-Fi
Beste mensen,
Ik zit met het volgende, en het doorzoeken van dit forum levert mij geen oplossing. Ik heb zowel Tomtom (gekocht) als Navigon via een JB op de Ipad staan. En bij het opstarten wordt mijn huisadres (huidige locatie) netjes gevonden. Maar als ik een route invoer om te gaan rijden, heb ik geen GPS signaal. Dit gebeurt in Tomtom en in Navigon. Waar kan dit aan liggen, want als ik zoek naar mijn Ipad via iCloud en de locatievoorziening staat aan word de iPad gewoon gevonden. Ik zou graag de navigatie gebruiken op mijn iPad. Wie heeft er een antwoord voor mij ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt een iPad zonder 3G? Dan ook zonder GPS...
iCloud werkt ook/wel via Wi-Fi geolocatie.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ge zult U een stukse hardware moeten kopen...
Mijn gedacht... https://www.emprum.com/shop/product_...&products_id=1 |
|
|||
|
|||
Dat stukse hardware + een jailbreak kostte mij 14,95 euro.
Film after the break: Car-Navigation on the iPad Wi-Fi - YouTube Dit werkt prima en kost bijna niets. Overigens was er ook nog zoiets als het delen van de GPS van je iPhone met de iPad. Maar of dat ooit iets is geworden, is me onbekend. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar kan ik de hotspot functie nog meer vinden dan behalve onder "Instellingen"? |
|
|||
|
|||
Nergens?
Dus misschien Do Not Disturb er af knallen? |
|
|||
|
|||
mobiele data inschakelen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dat staat gewoon aan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slechte GPS ontvangst TomTom Op de ipad2 met JB | vuurvreter | iPad algemeen | 4 | 01-08-13 14:28 |
iPad1 32gb of iPad2 16gb? | johnnybt | iPad algemeen | 17 | 23-03-11 14:50 |
GPS Iphone 3G 16GB | JeePeeS | iPhone algemeen | 5 | 23-01-09 19:23 |
|
|